Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 24 mars 2012 17:00

Jeansjacka - Cubus

Linne - Noa Noa

Jeans - JC

Armband - från Thailand

Av Linnéa - 24 mars 2012 16:36

Som sagt, Ulrik Munther var här i Västerås och spelade idag... Tyvärr blev det bara 3 låtar, men det är galet hur söt och duktig den grabben är!

Det blev iallafall en trevlig stund på stan. Fast ger yoghurtglassen vi köpte ett stort -

Här kommer lite bilder från dagen:

Han beundrade vårt fina väder, och satte på sig något mindre fina brillor...


Efter hans signering var vi först med att testa hans stol, haha!

Sen drog han... *sadface*

Men han lämnade iallafall en fin autograf på Nojjans mobil!

Vi lekte vid statyerna i parken och jag säger det igen: Jag är inte seriös med mitt miffoleende på bilden!! ;)

Av Linnéa - 24 mars 2012 12:17

Snart kommer Anna hit, vi ska vid 3-tiden dra oss ner till Igor för att kolla in Ulrik Munther som uppträder där idag! Ska bli så roligt så! ;)

Av Linnéa - 24 mars 2012 11:45

Har länge funderat på vem sångaren i Hot Chelle Rae är lik, och igårkväll kom jag på det!

Av Linnéa - 22 mars 2012 21:27

Idag smakade jag den nya Magnum-glassen Infinity, som tydligen ska vara för de riiiktiga chokladälskarna då skalet är äkta mörkchoklad och självaglassen är ljuschoklad med kolasås.

Först tyckte jag den smakade märkligt, men efter några tuggor älskade jag den! Innan jag läste lite om den nu på google, trodde jag att det var marsmallows i, eftersom att glassen är så gräddig/krämig!

Av Linnéa - 22 mars 2012 17:28

Satt ute på balkongen i typ en timme, bara för att försöka sola! Det var ca 17+ grader ute så klart man passar på!

Dagens leende!

Av Linnéa - 21 mars 2012 17:18

Brukar kolla in hans videos med jämna mellanrum, och grabben är alltid så ärlig och smart!


Av Linnéa - 21 mars 2012 16:59

Tror jag ska slå till och köpa ett par här någon dag, vi får hoppas på att inte alla är slutsålda än!

Ovido - Quiz & Flashcards