Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 20 mars 2012 20:44

I skolan idag blev vi indelade i grupper då vi ska göra egna filmer! Så vi fick några timmar att komma på tema och vad som ska hända, sedan har vi ca 5 veckor på oss att göra den färdig.

Ska faktiskt bli asroligt och kan avslöja att denna produkt kommer visas rätt mycket;

Av Linnéa - 19 mars 2012 16:20

Ni som läser Fokis blogg har säkert sett att hon precis varit på Koh Chang, där jag också var när jag var i Thailand. Det roliga med det var att vi inprincip var vid samma stränder och ställen. Här är några bilder som bevisar detta;



Nu ser jag även hur mycket Foki redigerar sina bilder...

Av Linnéa - 19 mars 2012 14:00

Älsk/hatar Hemstudiedagar. Man får ju sova mycket längre än vanligt, å andra sidan är uppgifterna vi får alltid jättejobbiga - så det blir att jobba stenhårt utan pauser hela dagen iallafall...

Idag handlar det om att planera en middag så även gluten och vegetarianer kan äta, det är faktiskt jobbigt!

Av Linnéa - 17 mars 2012 16:03

Skulle ut på stan med pappa idag för att köpa en ny vårjacka, så när vi gick förbi Sigmatorget var det värst folkkaoz. Vi förstod ingenting, till jag såg en svart lugg burra upp sig några huvuden bort! Det var alltså Loreen som besökte sin födelsestad. Så vi stannade och lyssnade när hon sjung också, så sjukt stark röst den tjejen har!

Ser ni mello-vinnaren?

Mörk och suddig bild på den kappa jag hittade. Var först ute efter en ny skinnjacka - men hittade verkligen ingen fin! Så tillslut gick vi in på Monki och jag hittade denna!

Av Linnéa - 16 mars 2012 18:01

Har stått så flera veckor nu, när kommer den!?

Nu ska jag iallafall kolla reprisen på BB, har inte sett på ett tag nu!

Av Linnéa - 13 mars 2012 20:10

Imorgon är det dax för NP i No, för våran skola blir det Biologi... Alltid lika roligt! Jag oroar mig först och främst för labb-planeringen då vi utifrån matriel/syfte ska planera en hel laboration... Det värsta är att vi endast har en halvtimme på oss. Toppen, huh?

Blir bara nervös när jag försöker plugga innan eftersom att verkligen allt som har anknytning till läran om livet kan komma!

En fin tankekarta om det.. Ska försöka lägga allt på minnet!

Av Linnéa - 12 mars 2012 12:30

Bilderna är med i en kampanj mot Alzheimers.

Av Linnéa - 11 mars 2012 21:31

Har fortfarande inte spenderat mitt presentkort på BikBok och kollade igenom deras hemsida nu. Hittade några fina grejjor, så ska försöka palla mig ner i veckan och köpa lite nya stuff! :)

Ovido - Quiz & Flashcards