Alla inlägg den 19 april 2012

Av Linnéa - 19 april 2012 17:18

 

 

+ Min bästis dagboken! Som alltid finns där, orkar ta lyssna på all skit och det bästa = säger aldrig emot!



+ Bytt "Lälläh hissar och dissar", såhär såg den gamla ut!

Det var tider det...^

 

 

  


- Äckelsnön som tydligen kommer nu till helgen... Måste jag ens säga att jag längtar till sommaren? 



- Vargen som strycker omkring i området. Den har än så länge bara attackerat hundar, men det är ändå sjukt läskigt!

 Min gamla lärare fick sin hund uppkäkad förrförra helgen.

Av Linnéa - 19 april 2012 16:36

Ursäkta att jag varit lite tråkig och inte uppdaterat bloggen på sisodär.... en evighet.

Mitt liv har helt fyllts av plugg inför nationella + lite andra grejjor!

Detta är en liten sneek peek på vad jag håller på med nu, ser kul ut va? Berättar väl senare någongång vad det faktiskt är jag håller på med...

Skapa flashcards