Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 17 maj 2012 19:04

Jag är hemma från både Väla och joggingturen nu! Blåste sjukt mycket ute, så kan inte direkt påstå att det var skönt! Och nu kommer lite klagomål över det gigantiska köpcentret = Det var alldeles föööör stort. De affärerna var dessutom utspridda lite överallt så hann inte till alla.. Tappade sedan köplusten när tjuvlarmet började pipa av mig inne på Kicks. Den j*vla kassören hade inte larmat av min mascara, men som tur var märkte bara dem i affären av larmet!

Här är de få saker jag fick med mig hem.

 

Men när jag kom hem väntade en fiiin överraskning åt mig, massa kläder från min moster! Bland annat märkes uggs och massa snygga cardigans i olika färger!

 

Såhär såg det ut i mitt rum 12 timmar efter att jag kom. Vaddå stökigt?

 

Märker ni temat med min träningsoutfit? Svart och rosa ftw!

Av Linnéa - 17 maj 2012 15:30

Vi kom fram rätt sent igår och hade på schemat att åka iväg till Sveriges största köpcenter idag! Kom precis hem därifrån och får berätta mer sen, för nu ska jag ut och jogga med Sara!

Magtröja - Ice. Linne - Gina Tricot. Shorts - Carlings.

Av Linnéa - 15 maj 2012 20:21

Imorgon drar jag till Skåne igen! *fett lycklig tjej* Ska bli jätteskönt eftersom jag inte varit där på ett tag nu.

Av Linnéa - 15 maj 2012 20:13

Fick hem en inbjudan till Västerås ridgymnasium idag och tänkte absolut gå dit! Hur visste dem att jag var så häst intresserad liksom? NOT!

Här har vi en bild från senaste gången jag red, och ja det var länge sedan. Så tyvärr ridgymnasiet, jag måste nog tacka nej!

Av Linnéa - 13 maj 2012 22:05

Jag har fått lite klagomål över att jag varit dålig på att uppdatera, och jag är heeeelt medveten om det! Men om ni ville veta så har jag försökt mig på min symaskin igår, ni får väl se resultatet sen nån gång...

Idag hr jag iallafall varit med Anna, vem annars liksom? ;) Vi försökte sola, men den gula pricken på himlen svek oss så vi försvann in och bakade istället.

Vacker gammal bild!

Av Linnéa - 10 maj 2012 14:34

Lyssnade precis på Mange Makers nya låt "drick den" och blev inte speciellt imponerad. Deras andra två låtar har iallafall haft en skön melodi + beat, men denna var bara seg. Videon var lite rolig iallafall;

Av Linnéa - 9 maj 2012 19:47

*woop, woop* har fått sommarjobb inom komunen! Dock så är det på ett ålderdomshem, så är fortfarande lite osäker på om jag ska ta det eller inte... Men tror det kommer bli bra iallafall. Kommer ju få erfarenhet + pengar, och sånt är väl aldrig fel? ;)

Av Linnéa - 8 maj 2012 21:06

Inte mycket har hänt sedan jag sist skrev, så har struntat i att uppdatera helt enkelt. Har några bilder från när jag och Sassa stack till hamnen igår för att käka årets första mjukglass! Mötte även några andra kompisar där nere, om ni undrar vem som tog den 2:a bilden. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards