Alla inlägg under maj 2012

Av Linnéa - 6 maj 2012 20:30

Idag var jag med Anna på stan ett tag, men hittade tyvärr ingenting. Efter det stack vi hem till mig och käkade glass på balkongen. Jag fick kämpa ett tag med mina solero shots och dem var väl inte fullt så goda som jag hoppats..

En trevlig dag blev det iallafall!

Av Linnéa - 6 maj 2012 14:03

Igår blev jag firad av pappas släkt och detta är vad jag fick!

Ville visa den fina blomman jag fick som en släkting satte ihop, helt själv!

Av Linnéa - 6 maj 2012 01:03

Har varit rätt dålig på att uppdatera kom jag på, men imorgon får det väl bli ändring på det! Vill nu bara tala om att jag lever, efter att ha sett en sjukt bra/äcklig/läskig film. Catacombs med bl.a Pink som en av skådisarna. Det är en sådan där jobbig film som man inte kan förklara utan att spoila alltihopa, men bra var den iallafall!

Hela filmen utspelar sig nere i de verkliga katakomberna under Paris!

Ovido - Quiz & Flashcards