Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 6 juni 2012 20:30

Lite skillnad på kläderna jag hade på nationaldagen förra året och vad jag hade idag va? Sommar -vs- Vinter typ...

Av Linnéa - 6 juni 2012 20:22

Juste glömde berätta att våran skola faktiskt vann värsta idrottstävlingen bland 10 andra Västeråsskolor, nämligen tävlingen "superstars"! Så nu kanske min skola blir känt för något annat än töntskolan! *hah*

Vårat grymma lag!

Av Linnéa - 6 juni 2012 20:09

Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos Sassa. Vi hade en mysig filmkväll hos henne igår!


Sedan blev jag upphämtad för att käka texmex på en liten söt restaurang. Nachotallriiiik! ♥


Efter det åkte vi och firade nationaldagen tillsammans med massa andra västeråsare. Var sjukt mycket folk där som ni kan se. Tyvärr började det regna strax efter att jag tog bilden så då åkte vi hem igen.


Nu har jag laddat upp med massa godis som jag snart kan käka framför filmen "another earth" som vi hann hyra. 

Ovido - Quiz & Flashcards