Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Linnéa - 14 mars 2011 20:00

Nu är veckans höjdpunkt kommen - Top Model är på tv!

Den här säsongen hejar jag på rödhåriga Kayla, men är säker på att äckel-Ann kommer vinna iallafall...

  

Av Linnéa - 14 mars 2011 17:48

Bilder från Ylvas fb.

I tisdagskväll testade jag, Emma, Paow, Sassa, Elin, Ylva, Moa, Bea (osv) på att dreja för första gången i våra liv. Fy vad svårt det var och dåligt det gick, men det var verkligen superskoj! Man var verkligen tvungen att ha tålamod för såfort man tyckte det blev bra, råkade man förstöra den genom att trycka för mycket.

Tillslut gick det och jag ställde min skål på ett mycket fiffigt ställe så jag inte skulle glömma att ta hem den... Men vad tror ni jag gjorde iallafall? Glömde den såklart. Aja, har ju bildbevis från den iallafall.

Av Linnéa - 14 mars 2011 14:28

Idag är vi komp. lediga från skolan efter veckan i Falun. Så jag blev bjuden på lunch av mamma och Niklas på edn vietnamesiska/japanska restaurangen "Yohei ya" som är nyöppnad i Västerås.

Till förrätt var det någon japansk löksoppa som jag inte ens vågade smaka på grund av den äckliga doften... *hehe* Men som varmrätt åt jag kycklingspett med ris som visade sig vara riktigt gott!

Min nya mobilkamera suger!!!

Av Linnéa - 14 mars 2011 13:24

Förlåt mig för att jag inte bloggat. Har ju varit med årskursen uppe i Falun och sovit på det där forna mentalsjukhuset! Har haft det så otroligt skoj och vill tillbaka. Vi har ju haft vanliga roliga lektioner där uppe som slöjd, bild och hemskunskap. Men har tyvärr inga bilder därifrån! Däremot så har jag många bilder från våra flummtider på rummet.

Varning för bildbomb:

Är man stark, så är man... 

Mina livliga rumskamrater Sassa och Elin!

Våra mycket vackra frillor.

Medan Sassa och Elin klättra runt i rumet som apor låg jag på golvet och chilla.

Testade livet som osminkat lugg-barn i Älinahs fina lila mössa.

En allvarlig Lälläh med fyra armar.

Vi byggde en vacker pyramid!

Försökte tvätta våra hår i handfatet!

Tja, det blev ju blött iallafall!

Självutlösaren på kameran var våran bästa vän.

Utnämde vårat rum till "geek room" för att vi samlades 8-9 pers en kväll och pluggade...

Vi var lite arga på Elin och skrek på 'na.

Roooompaah! 

Ovido - Quiz & Flashcards