Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 29 februari 2012 21:17

All dagens energi gick åt gymmet och efter det var jag helt slut! Sassa och hennes syrra pushade mig verkligen hårt, så jag fasar inför fredag då även Elin ska va med, haha! ;)

Efter gymmet drog jag vidare till farmor och farfar där vi var bjudna på middag och fika, de sticker ju snart till USA igen och kanskekanske (hooooppas) köper sig en lägenhet där i Florida, så jag oxå kan komma och besöka dem nån gång! ;D

Av Linnéa - 29 februari 2012 11:04

Snart ska jag tagga till gymmet med Sassa och slita järnet! Det är ju trots allt sportlov och då ska man röra på sig. Punkt.

Börjar med frukost och frukt. Viiiisst är jag duktig?

Av Linnéa - 28 februari 2012 21:28

Det var en typisk svensk komedi, med rätt sega skämt... Men i det stora hela var den bra! Ni som gillar "Sommaren med Göran" kommer garanterat att gilla denna oxå! Storyn var väl inte toppen, men själva grejen att man faktiskt kände igen sig på ställena var ju jättenice!

Jag var ju i Thailand 2006 också, på exakt samma strand i Phuket där filmen spelades in! Här är jag och Sara framför samma ö som även filmades många gånger

Av Linnéa - 28 februari 2012 21:12

Igår fyllde min blogg två hela år! Kan knappt förstå att jag seriöst suttit och småuppdaterat varje dag i så lång tid! Men har inga tankar på att sluta än, älskar att kolla tillbaka i bloggen och minnas allt som hänt! Som en odetaljerad dagbok med bilder och allt!

Här är de headers jag haft genom tiderna:




Av Linnéa - 28 februari 2012 13:35

Har varit småsugen på att se den filmen länge nu, men kändes inte som om den var värd att se på bio. Men mamma föreslog idag att vi skulle se den, och då kan man ju inte tacka nej! Blir dessutom som en liten namnsdagspresent till mig idag! :)

På trailern ser man även att de är på exakt samma ställen där vi var!

Av Linnéa - 27 februari 2012 22:40

Träffade Annabruur idag och vi spelade faktiskt sims! Mohah, spelet som gör en så sjuuukt beroende!

Såååå sant.

Av Linnéa - 27 februari 2012 11:35

Jag testmålade med mina nya nagellack med smala penslar och insåg hur kul det kommer bli att måla naglarna i framtiden! Man kan göra sina egna små stickers med färgerna, typ som blomman på mitt ringfinger! :)

Av Linnéa - 26 februari 2012 21:45

Jag har svikit mina egna åsikter och börjat gilla pesto! Tyckte verkligen det var jätteäckligt förut... Men om man blandar ut det med pasta blir det ju faktiskt gott!

Skapa flashcards