Alla inlägg under maj 2010

Av Linnéa - 31 maj 2010 21:14

Egentligen, hur wannabe FÅR man vara och göra en säsong med norska hollywood fruar och visa det på svensk TV? Vem f*n bryr sig egentligen om vad de håller på med? ;3 Inte för att svenska Hollywoodfruar är speciellt intressant heller, men om de så gärna vill göra en ny säsong kan de ju bara leta upp ännu mera svenska bimbos som bor i Hollyowood? Lär finnas rätt många ju! ;D

Eller varför inte "Sockholms fruar"! *Mohaha*  Typ "sanningen om Katrin Zytomierska". och gör en långfilm om hennes Bingos och Ringos superspännande liv?

  

Haha, vilka kul inlägg det blir när man har tråkigt... ;)

Av Linnéa - 31 maj 2010 18:52

Nu är jag här vid datorn igen, efter att ha tillbringat ca 2 timmar i badrummet. Mohaha, körde lite "hemma spa" med ansiktsmaskar, nagelmålning och insmörjningar. Haha :D

              

hahah jag kan aldrig få ansiktsmasken att bli jämn över huden... >_<

Av Linnéa - 31 maj 2010 16:45

Mohaha, nu är jag hemma efter en lång och seg Måndag! Oh, imorgon + onsdag blir dagarna värre då jag ska redovisa en massa... >_<

Men vet ni vad jag gjorde idag?! Jag fick redovisa om preventivmedel inför massa människor. Det var inte speciellt kul, som ni säkert förstår.

Ungefär såhär ser man ut då:

            

                                         Tjena tomatface! ;D

Av Linnéa - 30 maj 2010 20:10

Hittade en spännande tävling inne på en blogg som jag skulle vilja vara med i. Tryck här för att medverka du också!

  

Mohaha, hoppas jag vinner! Kan ju vara jätte bra nu inför sommaren. :)

Av Linnéa - 30 maj 2010 19:58

Jag måste bara dra upp en rolig sak som hände nu i veckan.:


Jag och Elin satt på svenska-området på skolan och jag gjorde ett uppgiftsblad om Källkritik när jag plötsligt stötte på någonting jag inte förstod och utbrast:

Jag - ELIN, är Ingegerd ett tjej- eller kill-namn?!

Elin - Uhm... Vet inte! Ett killnamn tror jag. Fråga Malin(En lärare.)

Jag - Malin! Kan du hjälpa mig? Är Ingegerd ett tjej- eller kill-namn?

Malin - Det är ett flicknamn!!! Min mor heter Ingagerd! *arg*

Jag - *skäms* ... Hehe... Okej... Tack för hjälpen...


Hahaha, ni ska veta hur mycket jag och Elin garvade! Det var as pinamt ju! ;D

Av Linnéa - 30 maj 2010 19:19

Minns ni det där manuset jag skrivit på i en evighet nu? Jag lämnade in den till min lärare och jag fick faktiskt MVG för den! Jag som hela fredagen gått och haft ångest. Men nu är det gjort!

Det ska bli SÅ skönt att åka bort till Österrike på onsdag! En veckas längre sommarlov än alla andra! WOHO :D

                                

Av Linnéa - 30 maj 2010 17:45

Nu är jag äntligen hemma hos pappa och kan ladda upp lite pics från i fredags då jag och Anna sminkade oss som hälften fjortis och hälften emo!

Mohahaha, spännande vah? ;D


Typ blommor framför en skrttande Linnéa? ;D


   

Hahaha, speglar oss i fönstret...


VÅRAN SNIGELGRUPP! Dem var riktigt grymma dem!

 

En supermegasöwt bild på Anna! Ungefär den gången hennes kusin kolla


   

MAHAHAHAHA Kolla min super sexiga foppatoffla som jag inte andvänt sedan sommare 2008... Mohaha och våra miner äger stort! :D

Av Linnéa - 30 maj 2010 16:38

   I helgen hölls en stor marknad vid Rocklunda och själv besökte jag den aldrig. Men min lilla syster gjorde det med en kompis och kom hem med världens finaste halsband till mig!

Awwieeeh <3 Från och med nu så är det mitt lyckohalsband! :D

Skapa flashcards