Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnéa - 31 augusti 2010 20:44

ALLTSÅ vet ni vad jag precis gjort?! Jag har "tränat"! (Enligt mig... Hahah men om ni sett mina uppgifter hade ni nog bara garvat.)

Seriöst - jag måste börja träna och det är nu!!! Ungar på 14 år får väl besöka gym nu va? ;o


Men något som jag blev lite stolt över var att jag fortfarande kan gå ner i spagat. HAHA och det var 2 år sedan jag gjorde det sist!

            

HAHAHAHA alltså mitt andra ben är heeelt borta - så ni får faktiskt min tillåtelse att skratta åt bilden! ;)

Av Linnéa - 31 augusti 2010 17:30

OH MY GOD. Den här filmen bara måste jag se! Redan på reklamen till "Vampires Suck" när jag såg den första gången blev jag kär. HUR kul är inte den där Asperger-killen på en skala från ett till tio?!

Iallafall så hade jag och Älinah tänk att se den... Problemet är bara att jag inte vet när den har premiär?!

Av Linnéa - 31 augusti 2010 15:12

Nu är jag redo att skirva lite inlägg efter en långsam dag i skolan. Vi har haft föreläsning om politik till exempel. Vilket påminner mig om att jag glömde göra provet som egentligen skulle göras igår! *woooops*
 

Iallafall så rotade jag lite i skåpen här hemma efter något att käka, och tro det eller ej - så hittade jag en kexchoklad! HAHA alltså jag är helt såld på det! Eller jag var det iallafall förra året då jag slutade äta det... (A)

    

Av Linnéa - 30 augusti 2010 21:08

Äntligen har jag fått ett svar på vart Kenza och Tyras nya show kommer sänads:

______________________________________________________________

Postat av: Lellehh

Hur kommer man kunna kolla på Kenza&Tyra Show sen? :)


Kenzas svar: Lite här och där, men främst på våra bloggar och kenzatyrashow.se :)

______________________________________________________________

 

Och om jag inte minns fel så var det den 13 september det är premiär! Ska verkligen kolla. Har en känsla av att detta till och med kommer att bli bättre än Bella&Tyras program! ;)

Av Linnéa - 30 augusti 2010 18:34

NU är bion bokad inför torsdagen. Anna och jag fick de bästa platserna i mitten till "Karate kid"! SKa faktiskt bli riktigt spännande att se den. Har inte sett någon av de andra filmerna... Sedan sjunger ju Justin Bieber i eftertexterna med låten "Never say never".

                   

Av Linnéa - 30 augusti 2010 12:36

har precis blivit klar med en ny header nu! Har haft samma alldeles för länge... Och der blir ingen avacerad nu heller eftersom att toppbilderna här på bloggplatsen max får våra 8 MB!!! Det är sjukt lite...

Men den här headern ska inte vara här länge. Antagligen så blir den utbytt när jag kommer hem från Grekland sedan men finare bilder! (förhoppningsvis.)

  

Av Linnéa - 30 augusti 2010 08:22

Det blir en dag hemma idag eftersom att jag fortfarande mår väldig illa och har en hemsk huvudvärk. Så datorn åker av när inlägget är klart.


Sitter just nu och kollar på "Vakna med the voice" när de snackar om One Piece-dräkterna! Jag är lite sugen på att inskaffa en sådan! FAST det ska inte stå One Piece över hela dräkten som Kissie har...

  

Vad tycker ni om dem? Snygga...? ;)

Av Linnéa - 29 augusti 2010 19:28

Äntligen så är jag hemma hos min mamma nu... Egentligen så har jag inte gjort någonting särskilt idag! Bara slappat lite och haft ångest inför att vi har prov om politik imorgon i skolan.


Min mamma kom nyss ut med en tallrik gräddstuvade kantareller som hon plockat i Falun i helgen! Jag är inte precis stormförtjust i svamp, men färskplockade kantareller kan man ju inte tacka nej till!

                         

Skapa flashcards