Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 31 januari 2011 20:01

Alltså ni ska bara veta hur mycket jag dampade på mobilen min idag... Den funkar inte! (Så sorry alla för att jag inte messat tillbaka.)

Förutom det utbrott jag fick på den - så har min ag varit riktigt bra! Inte så jobbigt att gå upp imorse.

  

Nu ska jag sätta mig framför tv'n då top model har börjat... Sedan måste jag även plugga inför provet vi har imorgon också. ;/


Av Linnéa - 30 januari 2011 22:02

Nu innan jag kryper i säng tänkte jag visa två par apsnygga skor jag hittade inne på nelly.com idag!

Måste tjata lite på pappa, innan de blir mina bara... :*  

Av Linnéa - 30 januari 2011 19:48

Nu är äntligen Anna relativt frisk efter en vecka hemma, så idag kunde jag vara med na' igen! Och gissa vad vi gjorde? Jo - vi hittade vårat gamla favorit dataspel "Zoo Tycoon" som vi spelade! Haha, vi skapade en sjukt vacker djurpark och hade massa med djur i den. ;D

Av Linnéa - 29 januari 2011 19:34

Mormor och morfar gav mig lite godis... ;)

Av Linnéa - 29 januari 2011 12:46

Snart ska jag hem till mamma (även fast det är pappa-vecka) för min mormor och morfar kommer! Jag träffar dem så sällan eftersom att de bor i Helsingborg medan jag i Västerås. Så det är ca 60 min mellan oss...

Iallafall ska det bli jätte kul att se dem igen, även fast jag träffade dem sist innan julen.

  

Deras två hundar följer såklart med på resan!

Av Linnéa - 28 januari 2011 18:06

Idag har jag verkligen varit duktig i skolan! Jobbade järnet med Uppdraget till våran kurs om celler och genteknik. Min lilla bok om det är snart klar!

Iallafall så har jag nu varit hemma i några timmar men hade ingen list att sätta igång datorn, fören nu.

Igår klagade jag på att jag hade träningsvärk - det är ingenting mot vad det var idag. Kan knappt sätta mig, snacka om att jag har minst muskler och usel kondition!

  

Nu är det dags för mig att käka min underbara thaimat!

Seeee yaaaa!

Av Linnéa - 27 januari 2011 17:26

Vi hade FYS-pass på idrotten idag... Och eftersom att jag verkligen aldrig tränar fick jag träningsvärk direkt och tyckte att det var skit jobbigt! *hehe* Banan var ganska hemsk då man skulle hoppa över och krypa under varannan häck, göra situps / armhävningar, hoppa upp för pallar med mera... USCH!!!  

Annars har ingenting speciellt hänt mig denna dag... Förutom det att jag var tvungen att stå ute och vänta på bussarna i 50 minuter totallt. Inte drömvädret för det, direkt.


Av Linnéa - 26 januari 2011 18:45

Och så kom dem äntligen.   

Skapa flashcards