Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 31 januari 2012 19:44

Top Model Sverige kommer idag kl 20.00, klart man ska kolla!


Uppdate; Mina favoriter än så länge är Nina(hon var söt, snäll och blond men tror hon kommer åka ut tidigt då hon är för vek), Sofie(såg ut som Sofi Fahrman), Linnéa(långt orange hår, snyggt namn oxå hallå), och hon som enligt Jonas såg ut som RiRi!

Tror hon Elsa Hosks kusin kommer komma rätt långt också, men då glida lite på sin VS-modellande kuzzes framgångar!

Av Linnéa - 31 januari 2012 18:10

Nu har pappa skaffat Spotify premium till mig, så nu kan jag även lyssna på allt jag vill i mobilen! Jätteskönt eftersom jag aldrig lärt mig hur man laddar ner musik, och alltid kollar igenom mina kompisars mobiler efter bra låtar istället!

Har inte använt mina gamla listor på ett tag nu, så det gäller att uppdatera dem lite!


Av Linnéa - 31 januari 2012 16:53

Förstår faktiskt inte varför medicin måste vara så äckligt. Nu är det så att jag måste tvinga i mig den äckliga medicinen tre gånger varje dag till hostan försvinner. Klart jag vill bli frisk, men hatar att dricka medicin flytande sådär. Men eftersom att doktorn inte skrev ut några tabletter (som jag förresten inte vet om de fungerar) får jag dras med den äckliga wannabe-laktris-medicinen ett långt tag till!

Av Linnéa - 31 januari 2012 15:53

Lilla mamma!

 Här i en lite annorlunda frisyr, vi testade crazy peruker i Thailand förstår ni!

Av Linnéa - 30 januari 2012 21:25

Elin skickade massa gamla bilder på oss när vi var små och trodde jag skulle dö när man såg hur liten och ful man faktiskt var! Hemskt men sant. Dagen idag har annars varit rätt chill eftersom vi slutade vid 12. Så jag stack hem en vända till farmor och farfar, men nu är jag hemma hos mamma igen!

Sassa, jag, Älinah och Elin för nästan 4 år sedan!

Av Linnéa - 30 januari 2012 15:45

Jag har tänkt på den här punkten en lååång stud nu, men har ingen aning om vem jag ska skriva om eftersom att jag inte har någon idol? Istället kan jag berätta om min besatthet jag hade av bandet Tokio Hotel från 11 till 14 års ålder.


När jag var 11 år började jag smyglyssna på Tokio Hotel på youtube. (På den tiden var det typ det hemskaste som kunde hända, om man plötsligt skulle börja gilla TH eftersom att de var så udda och dåligaenligt de flesta!) Men tillslut insåg jag att det faktiskt var exakt sån musik jag gillade och jag blev allt mer fanig ju mer jag lyssnade på dem. Först köptes en tröja, sen två, tre... Det slutade med att jag hade ca 15-17 TH-tröjor hemma.

Under denna period hann jag även med och se killarna två gånger. Först när de var på ett PR-besök hos Knappen och Hakim på NRJ, och sedan när de hade sin efterlängtade konsert i Globen! Den dagen, den 4 mars 2010 var den absolut bästa dagen i mitt liv, även fast jag knappt kommer ihåg någonting från kvällen då man var i en sån chock! Efter det vågade jag faktiskt inte lyssna mer på deras låtar, med risken för att börja storböla av saknad... Så efter konserten slutade jag lyssna på dem totallt, även fast jag fortsatte följa TH-bloggarna, köpa de nya skivor och filmerna. Så sakta men säkert drog sig det lilla TH-fanet tillbaka i mig och nu vet jag inte änns om hon finns kvar.

Jag tycker fortfarande att dem är bra, men har inte lyssnat på dem på ett bra tag eftersom att de inte gjort något nytt på länge! Vi får väl vänta och se hur det blir efter deras nya album släpps!

Georg och Gustav vinkar från NRJ-studion!

En signerad skiva jag köpte!

Målade dit TH-loggan på väggen.

Från våra platser på konserten.

Av Linnéa - 29 januari 2012 22:55

Fick idag reda på att vi bara har halv-dag i skolan imorgon! Så klockan 12 får jag glatt skutta hemmåt! *Lycklig tjej*

 

Av Linnéa - 29 januari 2012 18:30

Tubhalsdukar - BIKBOK

Mobilskal - Teknikmagasinet.

Underkläder + linne - Gina Tricot.

Tröja - Carlings.

Skapa flashcards