Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 20 juni 2012 20:42

Mina första sommarlovsdagar har gått åt att jobba, kul va? Nejmen jag trivs bland alla tanter och gubbar! Vi får mest bara fika och köra rullstolar fram och tillbaka. Igår var jag och Lovisa ute på blommjakt och fick ihop närmare 4 kassar med blommor till midsommarstången vi hade idag! Slutar rätt sent och har kanppt nån ork kvar när jag går hem, men har iallafall hunnit en sväng till badet och bryggan denna vecka. Idag hade vi faktiskt fint sommarväder, så hoppas verkligen det håller i sig. Man vill ju inte vara likblek när skolan drar igång igen. ;)

Slapp dag på jobbet, check!

Av Linnéa - 16 juni 2012 22:12

Denna vecka har varit kaoooz och har njutit av min sista tid i grundskolan. Kommer verkligen sakna denna tid och alla vänner... Nästan så man vill gå ett extra år bara för det varit så himla chill! Men ska väl inte klaga. Inte helt fel med sommarlov heller! ;) Får uppdatera mer imorgon med bilder från bland annat avslutningmiddagen + avslutningen.


Hade kul med pappas mac, här är iallafall en bild på det fina pärlhalsbandet jag fick idag!



Av Linnéa - 11 juni 2012 14:17

Får panik när jag tänker på hur få dagar det är kvar till jag slutar grundskolan. I 9:an har skolan varit så chill och orkar verkligen inte börja om och plugga stenhårt nu i tre år, minst... Dessutom kommer min klass att splittas efter fyra år, vilket inte heller är så kul!

Av Linnéa - 9 juni 2012 20:11

Idag somnade mina små bebisar in, sju år gamla. Kommer alltid sakna mina fina ninisar. ♥

Av Linnéa - 8 juni 2012 18:09

Idag har jag bara sprungit runt ute, både vid hamnen och på stan. Kollade på alla fina studenter och fick värsta längtan! (Bara 3 år kvar...) Har varit grymt fint väder, men råkade ha på mig svarta tighta jeans, inte så lyckat kanske!

Den här bilden får väl tala lite för min dag.

Av Linnéa - 8 juni 2012 11:45

Känns inte alls som det var två år sedan jag besökte Österrike tillsammans med pappas släkt. Är ju faktiskt 25% österrikare så var ju tvungen att besöka mina rötters land! ;)

Av Linnéa - 7 juni 2012 18:13

Har precis varit ute ett tag med Anna. Vi var bland annat på våran favvoplats - på gungorna alltså. Väl där fanns en väldigt liten och uppkäftig kille som vi började bråka med. Man blir ju rädd över hur dryga och oförskämda ungarna är idag typ! :o

En bild vid gungor, från i vintras.

Av Linnéa - 7 juni 2012 18:01

Idag blev vi indelade i grupper i skolan för att få baka tårtor! Min grupp gjorde en jättegod jordgubbsinspirerad tårta med maräng och kladdkaksbotten. Tyckte den såg så himla god ut, så vi var tvungna att ta kort innan den blev uppäten!

Fast den var inte så speciellt god... Förutom jordgubbarna och marängen såklart!

Skapa flashcards