Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 31 juli 2011 20:15

  Vi var vid Sala silvergruva igår där jag fick detta halsband av farmor och farfar! Det är någon sten som slipats till en stor berlock. Den där rosa färgen i mitten är min absoluta favorit färg!

Av Linnéa - 31 juli 2011 17:00

Imorgon bär det iväg till Stockholm med Sara och Farmor! Haha, vi ska sova över hos mina farbröder vilket ger oss en extra dag där!

Eventuellt skulle vi till Lars Wallins klänningsutställning som just nu visas i huvudstaden... Men annars ska vi väl bara gå runt på stan är det tänkt!

Förra gången jag var där!

Av Linnéa - 31 juli 2011 16:45

Nu måste jag skynda att fixa mig, för om endast en halv timme åker vi hem till pappas kompis som precis fyllt år. De har även nyligen flyttat, så har inte sett deras nya lya än!

Det är by the way samma snubbe som är delägare i Lövudden där jag praoade för ett tag sedan! :)

Av Linnéa - 31 juli 2011 15:00

Nu har jag äntligen fått bilderna från Sassa i onsdags/torsdags! Vi var som sagt på kvällen till att hundbad där hennes pudel Peppe fick doppa sig lite! Sedan åkte vi hem till henne och kollade film med varsin BJ(ben and jerrys)! Myyysigt = ja!

  Peppe såg ut som en säl när han simmade. Urgulligt!   Bevisen på att jag och Sassa faktiskt var där!   Failhopp!   Intog källarplatserna!   "Hejdååå, nu blir det filmkväll!"

Av Linnéa - 31 juli 2011 13:47

Sorry för dålig uppdatering men har setat och kollat igenom massa Vampire Diaries avsnitt denna vecka! Hade helt glömt bort hur bra dem är!!

Av Linnéa - 28 juli 2011 17:52

Jag har börjat gilla låten Fade into darkness, och det är just för att melodin är sjukt söt! Kom på att den var en kopia(fast en långsammare version) av soundtrack's låten i filmen Max and Mary.

Av Linnéa - 28 juli 2011 17:23

Okej har varit hemma ett tag nu faktiskt! Har haft en trevlig stund med Sassa... Vi kollade en massa filmer bland annat de två första Millenium-filmerna. Men Sassa verkade inte vara så jättepepp på dem eftersom hon somnade ett antal gånger! ;)

Av Linnéa - 27 juli 2011 19:48

Sitter i källarn med Lälläh! Idag har vi varit i Framnäs med min hund Peppe. Badat och tagit lite kort. Nu väntar ännu fler äventyr bakom husknuten. Byebyeee....

//sassa

Skapa flashcards