Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 30 september 2011 18:40

Har setat i några timmar med Niklas iPad och lekt, mohah det är så kul och har hittat ett mycket intressant ritprogram! Fast det roligaste med det var typ att skriva min autograf!

hihi.


Idag hade vi värsta hemska provet innan vi slutade och är helt mos i huvudet nu. Kul.

Ikväll kommer iallfall min moster och morbror från Skåne. Och med sig har dem självklart mitt lilla gudbarn a.k.a kusin, Johanna! :D

Av Linnéa - 28 september 2011 11:30

Silvia - Gina Tricot.

Av Linnéa - 27 september 2011 20:44

Sitter nu här framför både tv'n och datorn och kollar Idol. Känns som att alla är väldigt unga iår. Lite läskigt att folk i min egna ålder är med liksom!

Idag såg jag Chasmin från Idol på stan förresten! Hon hade ingen stor fan skara efter sig direkt, men lite kul iallafall! :)

Av Linnéa - 27 september 2011 20:05

Idag var jag och checkade in Västerås nya köpcenter på Erikslund. Blev lite besviken av storleken eftersom att alla sagt att det var as stort... Är väl för van med de gegantiska Väla i Helsingborg. *haha*

Köpte iallafall jeans och en eyeliner!

Av Linnéa - 25 september 2011 13:42

HAHA - det fanns gaaanska många gamla bilder på den externa hårddisken som jag snodde över till min dator... Så här får ett smakprov:

  Jag och Sara var ganska lika då.   När Diezel fortfarande fick plats i knät.   INGEN KOMMENTAR.   Uh ja, jag hade nästan svart hår.   I 5:an då jag lämnade min gamla klass!  

Följde farfar till jobbet!

  Jag och Anna gungade i masten!

Turistställen i Skåne ftw!

Av Linnéa - 24 september 2011 18:34

Denna vecka var det tydligen ett år sedan jag var på Kreta! Shiiit vad snabbt tiden går, samtidigt som det känns som 100 år sedan jag var där.

Fast när vi väl var där var vi för lata för att änns göra något annat än att sola, bada och äta! Mohha. Och småshoppa såklart! :)

Saknar värmen och lääängtar mer än någonsin till Thailand nu!

Av Linnéa - 24 september 2011 18:27

Just nu sitter jag och laddar över de viktigaste fotoalbumen från min dator till mammas externa hårddisk. Det skulle vara min största fasa att laptopen skulle krasha utan att jag hade någon back up typ! Haha, nej så beroende är jag inte egentligen men det skulle verkligen vara skithemskt om det hände!

 

Av Linnéa - 24 september 2011 17:49


Igår var jag juv hemma hos ida för att kolla på film. Men ensamma var vi inte, utan Paow, Johannes och Linus var oxå där och kolla med oss.

Kvällen var något blygsam eftersom det var första gången vi alla 5 träffades. Och sen kunde jag inte sova på typ hela natten heller, för  någon snarkade! *gah* Så är lite trött nu! Men annars var ju kvällen chill! :)


Har precis varit med Anna en snabbis, lika kul som vanligt!

Skapa flashcards