Alla inlägg under juni 2010

Av Linnéa - 30 juni 2010 22:08

Hello everyone! Nu är jag hemma och gissa vad...? I'm team Jacob now! *WOHO, nu blir Anna sååå stolt över mig* <3

Filmen var så mycket bättre än de första två, och jag ska lugnt kolla på den på bio en gång till. :D

                   

Innan bion så käkade vi på en jätte mysig restaurang och sedan gick vi direkt till bion... Och nu ska jag faktiskt sätta mig ner och börja läsa en bok! ;O

Av Linnéa - 30 juni 2010 12:18

Idag är ingen vanlig tråkig dag minsann, för idag släpps Eclipse ut på bio! Såklart måste man ju checka in sommarens bästa film, så jag ska faktiskt på premiären här i Helsingborg! :)

                     

Åh jag vill se den NU, NU, NUUU! Den verkar ju så bra. Puwss,

Av Linnéa - 28 juni 2010 21:03

Nu har jag varit på köpcentret familia här i familia där jag köpte två böcker och en fejkskinnjacka! ;)

 
Av Linnéa - 28 juni 2010 15:44

... Jo jag träffade min bebis kusin för första gången! Nu är lilla Johanna endast en månad gammal och är SÅ söt irl! <3

Jag vill också ha en bebis och ta mammaledigt ju! Funderar starkt på att bli på smällen under de närmaste dagarna. *not* ;)  

    

Av Linnéa - 25 juni 2010 17:09

Glad midsommar allihopa! Nu har jag plockat mina 7 sorters blommor inför inatt, då jag planerat att drömma om Bill Kaulitz! <3 Jag har inte använt internet på flera dagar så jag känner mig rätt vädrelös som inte har en aning om vad som pågår inom bloggvärlden! ;) Iallafall så har jag köpt Sims 3 drömjobb som jag är helt beroende av! *omg* :3 Jahahaja', blir mera mms bloggningar senare. Hejsvej med er! :'D

 
Av Linnéa - 21 juni 2010 17:14

Hey på er mina kära små läsare. :D

Som sagt - jag är hos min mormor och morfar i Helsingborg nu! Mihhihi, så skooooj. Nejmen, jag har knappt gjort någonting idag, utan bara legat och gassat vid deras pool och busat lite med de två hundarna. ;)


Hahah och i morse när jag vaknade gick tjuvlarmet igång så att "larmcentralen" ringde och fråga om det blivit inbrott. Snacka om att jag fick panik! Men det var ju inte något inbrott, utan någon hade råkat sätta på larmet av misstag... ;3

                             

Av Linnéa - 19 juni 2010 23:15

Oh, kan bara tänka mig hur tråkigt jag kommer ha imorgon förmiddag - kväll. Då är det dags för att åka ner till mitt tredje hem - Helsingborg! Jag ska faktiskt vara där i 3 veckor så det ska bli så skönt, så skönt! :D

Men nu ska jag vara väldigt osocial och faktiskt köra sims 3! *HELT BEROENDE*

  

Av Linnéa - 19 juni 2010 22:33

Awwieh, nu har Sverige äntligen fått sin prins av folket och jag har följt bröllopshändelserna ungefär hela dagen.

Och jag höll själv på att börja böla när jag såg Daniel torka tårarna. Det ända jag inte gillar med Daniel är det att han är så otroligt blyg/osäker så att knappt vågar kolla på Victoria och än mindre röra henne.


Jag minns fortfarande den dagen då jag och min kompis både pratade med henne, gav henne sake och skakade hand med henne tre gånger under en dag hon var i min lilla by!

Hon är verkligen jätte trevlig, så jag önskar både henne och Daniel ett stort grattis!!! :D

Skapa flashcards