Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 31 maj 2011 10:45

Kolla, kolla, kolla, KOLLA vad jag hittade igår på en affär.

Äntligen har jag blitt en stolt ägare till dessa uuuunderbart sköna Canada-kläderna!

Två par byxor och en tjocktröja!


Av Linnéa - 30 maj 2011 19:00

Oj, hann inte skriva igår men det var ändå bara en tråkig "det här får mig att gråta"...

Här ska ni istället få se ett ögonblick från min dag:

   Kanadagäss som simmar längs med Lövuddens strand.. Vattenet som annars alltid är i en skum svart-grön nyans var relativt blått nu!

Av Linnéa - 30 maj 2011 17:37

Nu har Anna precis kommit hem till mig, så jag ska inte dröja kvar här inne för länge.

Min 3:e arbetsdag har varit väldigt lugn och också rolig. Vi gjorde världens godaste currykyckling-gryta! Sedan blev jag erbjuden att käka massa glass från deras källare! Snacka om att jag tänker utnyttja systemet och äta en maaaaassa!

En bild från ett av konferansrummen.

Av Linnéa - 29 maj 2011 14:22

Nu håller jag på att packa för snart ska vi hem till V-ås igen! Nästan två timmar i en liten bil väntar... Jobbigt kan jag lova!
Är fortfarande as trött och har värsta huvudvärken. Mamma har iallafall lovat oss glass efter sprutan, så vi får hoppas på att det hjälper!

  Twister - den godaste isglassen någonsin!

Av Linnéa - 29 maj 2011 12:34

Finns det något trevligare sätt att starta morgonen med än att ta en spruta?

- Eh, ja!

Är jättestel i armen nu efter att ha tagit Twinrix- a.k.a Thailand-sprutan för några minuter sedan. Det var Niklas granne som tog den (hon är såklart läkare).

Usch, men nu är det bara två sprutor kvar som ska tas och sedan är jag helt skyddad mot dem läskiga sjukdommarna!

 

Av Linnéa - 28 maj 2011 20:45

Just nu är min favoritbild lungt denhär på mormor och morfars hund Zanthos

Chaaaarmig, han ser lite uttråkad ut bara.

Av Linnéa - 28 maj 2011 17:45

Tidigare idag försvann jag ner till Falu-centrum och hittade ett par shorts och en söt tröja!

  

Volangtröja (Puderrosa) från H&M 99:-

  

Ljusa shorts från ONLY, 249:-

Av Linnéa - 28 maj 2011 14:50

Jag håller nu på och förbereda inför vårbalen med en liten musiklek...

Kolla vad jag precis käkat förresten, årspremiär på färskpotatis!

 

Skapa flashcards