Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 29 april 2011 21:35

Dagen är äntligen kommen. Min 15:onde födelsedag!! Tyvärr så informerade ingen mig om hur yttligare ett år i livet kunde påverka kroppen... Så imorse vaknade jag upp ståtlig med grått hår och nya leverfläckar!

 

Hurra för mig!

Av Linnéa - 26 april 2011 17:25

Nu är det såhär att jag var med Anna igår... Och som ni kanske märkt blir det något sämre uppdatering av bloggen de dagarna! Haha, vi var iallafall ute en sväng och tog lite bilder! Dock var det ingen "photo shoot" då vi bestämmer kläder och sådant innan, utan bara en lite spontan fotografering! ;)

Av Linnéa - 24 april 2011 20:03

Denna dagen har gått väldigt snabbt utan att jag fått mycket gjort. Är riktigt förkyld nu igen och har sprängande huvudvärk! Ändå pallrade vi oss upp på Djäkneberget och spelade minigolf tillsammans med Tove, Jonathan och Rodny.

Efter det var det bara att åka hem och packa för att senare åka ut till mamma. Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra... Blir väl till att kolla på tv, som vanligt! ;)

Av Linnéa - 24 april 2011 11:52

Igår kväll kollade jag seriöst på världens mest värdelösa film... Den heter "Psychosis" och verkade jättebra om att ett par flyttade till ett stort hus på landet där tjejen började hallucinera... Så vi hyrde den!

Jag kollade klart, och förstod absoult ingenting av vad som hände... Så rekomenderar verkligen inte den filmen!

Av Linnéa - 23 april 2011 14:36

Snart bär det av hem till farmor och farfar för att få i sig lite påsk-käk! Riktigt gött ska det bli eftersom att jag fortfarande inte käkat någon lunch... Vi var iallafall nyss en snabbis på nya stora IKEA som öppnat i Västerås! Hela två vångnar med prylar!! Men som tur var, var det knappt några människor där när vi kom.

 

Av Linnéa - 23 april 2011 12:14

På Sassas påskfest/tjejkväll/sleep over var vi 7 tjejer från klassen, vilket var askul! Först lagade vi alla tillsammans en grymt god taco-middag och därefter mös vi framför filmer! Eller mös och mös... Sista filmen var skräckisen "It's alive" så jag och Älinah som sov brevid häll verkligen på att dö... Skräckfilmer är typ det värsta som finns!

Här kommer en bildbomb från kvällen!

Av Linnéa - 23 april 2011 11:44

I torsdag - fredag var jag som sagt i Stockholm! Jag äääälskar den staden eftersom att det alltid händer någonting, till skillnad från min sega stad. *hehe* Den här gången käkade vi på en jättemysig Thai-restaurang och sedan sov vi hos min ena farbror. Det blev inte allt för mycket handlat, men här är det som fick följa med hem:

  

Randig basic tröja, Cubus 149:-

Svart "övertröja", Ice 199:-

Nagellack, Inn & Finn 49 :-

USA t-shirt, Manhattan - 149:- 


Sedan fick jag äntligen mina vita Converse! De är lite annorlunda med ett svart märke och randigt foder, men jag är jättenöjd med dem ändå!

Fick även en parfym jag beställde från Taxfree, men den luktar bara tantigt...

   

Av Linnéa - 22 april 2011 15:40

Nu är jag hemma från Stockholm och fick med mig lite fina grejor hem! Men berättar mer imorgon.

Nu måste jag nämligen springa in i duschen och göra mig redo inför Sassas och min påskfest! Det kommer bli lungt, med bara tjejerna från klassen... Men ändå! Vi kommer ävewn att sova där, så vi får väl se när nästa uppdatering sker!

Påminner ju om i Falun! 

Skapa flashcards