Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 24 december 2011 12:00

Hoppas ni får en underbar jul med massa snöslask, kyla och mörker! *Mohahaha*

Av Linnéa - 21 december 2011 12:44

Idag var vi in till en mysig liten marknad i närmsta by och stoooorshoppande. Skämt och sido, hittade bara några grejor. Senare på eftermiddagen svängde vi in på en liten strandsalong och fick både manikyr och pedikyr! Fint blev det. ;)Nu ska små flickor som jag snart sova, så får väl ta och säga gonatt nu!

Av Linnéa - 19 december 2011 09:17

Shaaa biaaaatches, nu är vi iallafall framme i Thailand och har redan paxxat den solstolen jag ska ha för resten av veckan! Det var riktigt jobbigt att flyga så länge och kan verkligen inte sova på flygplan, så snacka om att man var trött när man kom fram! Kan tyvärr inte ladda upp bilder eftersom att jag uppdaterar från iPad'en, men ni får helt enkelt se sen hur underbart fint det är här sen!Nu ska jag försvinna ut och ta ett dopp i havet, ses sen! <3

Av Linnéa - 17 december 2011 09:45

Sådär, nu har dagen kommit då jag drar till Thailand! Så jävla skönt. Kommer antagligen inte uppdatera på ett tag, men i värsta fall ses vi om 3 veckor a.k.a nästa år!

Bilder från förra gången jag var i Thailand ;D

Av Linnéa - 16 december 2011 23:32

Var med Anna nu på kvällen eftersom att vi nu inte kommer höras av på tre veckor! Aaas länge för att vara oss.

Vi bytte iallafall julklappar och titta vilken söt tröjja jag fick:

Bond-brudar, kommer sakna dej såååååhär mycket!

Av Linnéa - 15 december 2011 18:15

Hittade ett par förkorta jeans längst in i garderoben som jag nu håller på att kapa och fixa till långa shorts! Varför inte återanvända byxbenen till mössor också lixom?

Av Linnéa - 15 december 2011 16:50

Nu är alla betygen satta, så imorse fick man faktiskt veta vilka betyg man får i alla ämnena! Är faktiskt supernöjd och det känns lungt att söka in till gymnasiet med dem!

Skapa flashcards