Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 30 november 2011 21:28

Av Linnéa - 30 november 2011 19:03

Imorgon kommer det upp en ny header till bloggen! Kände att det var dags att byta eftersom att jag snart haft min i ett år och bilderna då är ganska gamla! ;s

En liten sneak peak!

Av Linnéa - 29 november 2011 21:07

Yeah! Klar med all historia fram till gymnasiet nu, hur skönt låter inte det?

Av Linnéa - 29 november 2011 18:04

Har bloggtorka på riktigt som ni kanske märker! Tittade iallafall på New Moon när jag kom hem, som jag inte sett på säkert en 24691 år! Då kom jag på hur fula både Edward och Bella kan vara, kolla liksom in de här bilderna:

Hähä, Bella ser så sjukt äcklig ut i senaste filmen..

Av Linnéa - 28 november 2011 20:07

Nu på fredag drar jag till Helsingborg igen för att fira en riiiktigt tidig jul! Har inte varit där nere på år och dar känns det som, men senaste gången vi var där var ju faktiskt i sommras!

Av Linnéa - 28 november 2011 17:47

Sitter här och pluggar matte som min lärare tvingade mig att göra... Blah, finns det något tråkigare?

Håller på att tillverka någonslags förpacking, så klipper och tejpar om vartannat, tänkte att jag kunde kapa håret samtidigt också!

Av Linnéa - 27 november 2011 20:25

Känns inte alls som om det är 1:a advent idag och bara några veckor kvar till julafton! Det har ju inte varit speciellt kallt idag och ingen snö ligger på backen... Men nu händer det saker i luften, jag kan skymta små vita flingor som seglar ner under lykstolpen! Första snön, yay! ;D

Förra året var det ju sjuuukt mycket snö!

Av Linnéa - 26 november 2011 22:24

Kollade på Breaking Dawn idag och den var faktiskt rätt bra! Hade nog lite för höga förväntningar på den, så tyckte inte det var den bästa av hela högen. Av någon andledning så gillar jag Eclipse mest?

Men gah, nu måste man gå och vänta ett år på att yttligare en film ska släppas... Vill se slutet nu ju!

Om det bara vore så enkelt! ;)

Skapa flashcards