Alla inlägg under februari 2010

Av Linnéa - 28 februari 2010 23:27

Asså jag har tråkigt... Som du märker ;)

Och jag har inget intressant och skriva heller.

Jag bara äääääälskar att blogga. Ska nog börja skriva inlägg 24/7 från och med nu! :D

Sååå ni som läser det här kan väl bara slänga in en random kommentar? :D

Då blir jag über glad.

Typ... har ni sportlov? :D            

Av Linnéa - 28 februari 2010 20:24

... Men tydligen inte.

Jag måste tillbaka till doktorn och ta flera äckliga blodprov...

GAAAH. Jag som hatar sprutor och allt som har med sjukhus att göra!

Och det värsta var att de skrev att vi skulle göra det hälst innom en vecka.

WTF!? Innan Tokio Hotel konserten? ALDRIG.

Isåfall skulle jag juh inte kunna röra armen och göra de saker som vi ska göra på fanaktionen! o___O

Men ussssch vad depp jag blev...


Någon som vill ta den där sprutan istället för mig? (A)

hahah ... Jag skojja.

Men håll med om att blodprov är sjuuukt läskiga? Ô___o

  

förra gången... (haha vah ovärt)

Av Linnéa - 28 februari 2010 18:53

Asså jag är så nervös.. Lixxom det är bara 4 dagar kvar tills konserten. <3

Vi har ju väntat i över 150 dagar, och då är ju 4 dagar ingenting.

Men fortfarande är det helt omöjligt att förstå.

Det är ju inte första gången jag ser TH, men första gången jag är på deras konsert och det ska bli så sjuuuukt kul! :D Höjdpunkten på hela året juh!

Men ändå .. Jag är så rädd.. För varje gång man är så glad och längtar så mycket som jag gör nu, brukar det alltid hända något...

Som att man inte får vara såhär lycklig utan att något dåligt kommer hända. :/

Än så länge har ju ingenting hänt. Men det kommer antagligen snart?

Men jaao, men får väl leva i nuet och inte tänka på allt sånt här.. Man blir ju bara ännu mer rädd... haha x'(


Men nu ska jag börja packa,

Ska hem till mamma :*


Av Linnéa - 28 februari 2010 16:46

Jahaa... nu är jag hemma hoss pappa igen XD

Vi åt bara mat, fikade & pratade hos f&f . Maaassa skojj. ;3


Och min katt - Killen (och ja, ni får mobba namnet eftersom det inte var jag som kom på det-.-') - låg så snällt på min säng och sov. Tills jag var tvungen att ta kort på han. (a'

                             


Och nu ska jag använda mina photoshop skills för att jag har tråkigt. HAHA .


Men, byeee for a while ;D



Av Linnéa - 28 februari 2010 11:44

Jupp nu är jag vaken. *ni bryr er, jag vet*;)

Men iallafall så ska jag hem till farmor och farfar om en kvart. Jäääätte kul .___.' <3


Chaaaadå :D

Av Linnéa - 28 februari 2010 02:26

... nuuu ska jah sova (Y) Såååå godnatt haha :D

Guh vilka värda inlägg jag har lagt in idag!

NOOOOT.


Men iaf, good night :D


  


Av Linnéa - 28 februari 2010 00:35

OHYEAH.

4 dagar kvar.

O-M-G


Det är juh ingenting!!!


Jag är så glad.. omg <3

     

 

Av Linnéa - 27 februari 2010 23:08

Lixxom lyssna på honom! Omg, han är sjuuuuuukt duktig på att sjunga ju! :D


Skapa flashcards