Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 29 oktober 2011 12:14

Idag ska jag vara med bästebror, höhö!

Av Linnéa - 29 oktober 2011 11:57

Det var underbaaart igår även fast Ashley Greene och Robert Pattinson bara var där i typ en halvtimme. De som uppträdde var annars Mange Makers med "fest hos mange", Oleg med "elektropop" och sedan Nause med "Made of". Filmade mest, så dethär är typ de enda bilderna jag tog.

Men är iallafall superduper nöjd med min kväll och man fick se massa nya spännande klipp från den kommande filmen! Dessutom avslöjade Rpattz lite stuff, tillexempel så tyckte han att svenska fansen är sexiga! ;)

Av Linnéa - 27 oktober 2011 22:00

taggataggataggataggatagga.

Av Linnéa - 27 oktober 2011 20:45

Idag var jag och Anna på öppethus på Klara-gymnasiet i V-ås. Men det var lite annorlunda, så tror inte någon av oss kommer att söka in dit. Skojj var det iallafall att kika runt lite! :)

Av Linnéa - 25 oktober 2011 20:58

Usch har inte haft hemläxor på riiiktigt länge, men denna vecka är det helt sjukt hur mycket som ska göras och redovisas! Ska bli sååå skönt med höstlov nästa vecka!

Av Linnéa - 24 oktober 2011 19:36

Som ni kanske sett har de bytit storleken här på bloggen så både inläggen och hela bloggen är jättestora! Blir jätteförvirrad och det gör att min header är helt missanpassad... Så måste fixa det sedan någon gång!

Av Linnéa - 24 oktober 2011 19:28

På fredag bär det av till Stockholm då jag ska få se Ashley Greene och Robert Pattinson som ska snacka om nya Twilight-filmen Breaking Dawn! Gissa om det ska bli kul?

Tuuuuusen tack till Annika som fixade biljetterna till mig och syrran!!! :)

Av Linnéa - 23 oktober 2011 16:45

Nu är jag hemma i Västerås igen och taggar inför en ny jobbig skolvecka. Massa saker som egentligen ska vara klara som jag knappt börjat med...

Får väl sätta igång någon dag, men inte nu för nu ska jag njuta av den sista lediga tiden jag har kvar på veckan!

Hihi kolla nyss Family Guy såklart!

Skapa flashcards