Alla inlägg under juli 2010

Av Linnéa - 31 juli 2010 18:46

Jag ska skriva en krönika till min tidning men har absolut ingen aning om vad den ska handla om! :( Det ska ju vara en tjej tidning så jag tänkte att det vore kul att skriva om tillexempel boggar, smink eller kläder... Bara någonting random som passar. Har någon nått förslag? :/

Kanske om Kissie genom åren...?

           

              

            

Men vad söt våran äkta blondin var som liten... :(

Av Linnéa - 31 juli 2010 17:17

Det har faktiskt tagit mig en stund att åstakomma detta åt min tjejtidning "Glim" i SVENSKA:

  

Men jag blev faktiskt riktigt nöjd med mina små insändare... HAHA, dem låter iallafall realistiska. Och vet ni vad? Det är kul också. *omg*

Nu ska jag faktiskt fortsätta med någonting annat till min tidning... ;3

Av Linnéa - 31 juli 2010 15:24

Jag var inne på en Tokio Hotel blogg när jag tryckte på en bild och det kom upp vääääldigt många av den bilden. HAHA, först trodde jag ju att jag hade klickat på bilden för många gånger, innan jag insåg att det var ett virus eller någonting!

HAHAHA här är bara 5 styckna av de som invaderade min dator...

  


Men nu ska jag fixa lite mat till mig själv... ;)

Av Linnéa - 31 juli 2010 13:18

Oj vad dramatisk rubrik... Men jag måste verkligen säga att jag tycker att - kändis dottern och sångaren - Brook Hogan är väldigt lik våran svenska (vad ska vi kalla henne? Programledare?) Ann Söderlund!

         


Och när vi ändå håller på så måste jag bara ta upp att jag äntligen hittat Katrin Zytomierska tvilling! Nämligen Doreen Månsson(som var med i Bolibompa när man var liten.)

Kolla bara:

  

Av Linnéa - 31 juli 2010 12:52

Nu måste jag samla mod till mig och börja arbeta med min lilla "sommarläxa" som jag lovat mig själv. Men jag vaknar ju alltid så himla sent och har då inte orkat. Men nu måste jag faktiskt.


By the way så vill jag be om ursäkt för min bloggtorka. Men just nu har jag verkligen ingenting att skriva om. Men jag lovar er. JAG SKA BLI BÄTTRE!

Jag får väl börja sno andras inlägg som Foki brukar göra... ;) *not*


Önska mig lycka till med allting!

                                                 

Av Linnéa - 30 juli 2010 23:49

Kollade precis på filmen "He's not that really into you" vilket är en väldigt, väldigt dålig kärleks film. Den var bara allmänt förvirrande och sjukt tråkig utan handling. Det hjälpte inte änns att Scarlett Johansson, Jennifer Aniston eller Drew Barrymore var med i den.

SÅÅÅ, alltså är det ingen film jag rekomenderar.  


Av Linnéa - 30 juli 2010 19:02

Jag sitter nu och snackar med en sååå söt kille. *dör lite* Och han har öppnat mitt musikintag ännu lite till. Här kommer ett starkt musiktips som jag föll för:

Av Linnéa - 30 juli 2010 15:43

Jag har precis kommit innanför dörren till mitt hem då det första jag är att slå igång datorn och börja blogga - som alltid.

Iallafall så har jag varit i Norberg idag! Själva huvudatrakionen var att fika på det gamla caféet "Elsa Anderssons café". Det var absoult inget märkvärdigt med det.

Sedan så gjorde vi sten. (vilket var typ 3 butiker.) Men hem följde detta med:  

                

                 (Pappa och hans hemska figurer alltså.... :@)

Skapa flashcards