Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 31 december 2010 14:02

Jag har aldrig riktigt gillat nyår. För vi har allitd varit borta och firat det med mamma och pappas vänner. Det var planerat att vi skulle gjort det i år igen. Men de vi skulle till blev sjuka så nu ska vi fira nyår ensamma. (alltså jag, Sara, mamma och Niklas.)

Så för en gång skull kanske det blir en rolig dag?

  
Gott nytt år alla! :)

Av Linnéa - 30 december 2010 17:12

Jag tycker att det är jätteläskigt det som hänt med både Kissies och Dessies bloggar. Ni har väl hört att man får trojan-viruset om man går in där?

Såg ett inlägg som Paow gjorde om det där ca 200 läsare kommenterade då 2/3 av alla dem hade fått viruset av deras bloggar!

Creepy.. Så nu vågar jag knappt besöka deras bloggar eftersom att det är så lätt att få det där viruset. Men jag hoppas verkligen att de får bort det snart. Vet inte hur länge jag kan klara mig utan deras bloggar...

  

Av Linnéa - 30 december 2010 14:45

Vilken svår "dagens uppgift" det här var. Drömmar kan ju vara allt ifrån mardrömmar till målen jag har med livet. Och mina högsta drömmar känner inte änns jag själv till än så länge.

De senaste två åren har jag drömt om att få se Tokio Hotel live - som jag fick göra i mars. Annars är det ganska tomt på drömmar. Men om man istället ska disskutera mina mål i livet så är det såklart att få ett bra jobb som jag trivs med, antagligen flytta utomlands till något varmt land och fylla 30 innan jag får mitt första barn! Det är ungefär så långt jag har kommit i min livs-planering!

 

Av Linnéa - 30 december 2010 12:43

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har verkligen inte jag. Slocknade inte förrens klockan fyra - så jag är mega trött nu.

Igår kväll kollade jag på ännu en skräckfilm, men denna gången var det "the new daughter" som jag blev lite besviken över. Den var inte läskig, utan mer äcklig och tråkig. Det kändes som att allting var förutsägbart, liksom.

Av Linnéa - 29 december 2010 21:45

Idag var det denna snygga outfit jag strosade runt i hemmet med;

  

Av Linnéa - 29 december 2010 14:15

Igår kollade jag på Inception! Haha, värsta filmkvällarna jag har nu under loven. Men den var ganska bra... Problemet var bara att den var så avancerad att jag knappt förstod någonting. (Egentligen var den säkert aaas bra, liksom.)

Men den var verkligen bra gjord och storyn var inte så dålig den heller! ;)

  

Av Linnéa - 29 december 2010 12:53

Har knappt sovit inatt heller. Dels för att jag läste fram till tre och dels för att jag hade jätteont i magen! Men nu är magen bättre men jag känner mig fortfarande lite krasslig.

Så tja, som jag skrev igår i min veckoplanering så måste jag nog städa upp i mitt rum lite. Och hitta passande platser för mina nya julklappar! ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards