Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Linnéa - 29 juni 2011 23:07

Imorgon måste jag upp jääättetidigt (typ vid 9) för att hinna med färjan över till Helsingör i Danmark!

Vi gör alltid våran årliga tripp på sommaren och brukar springa runt i de danska affärerna... Mormor brukar bland annat svänga in på de hemska ostaffärerna som förpestar luften för hela gatan! Helt galet hur äckligt en ost kan lukta, och att det dessutom finns folk som vill äta skiten också!?

 

Av Linnéa - 29 juni 2011 21:12

Idag har jag knappt gjort annat än att solat och badat! Man orkar inte göra något annat än att lata sig dessa dagar! *höhö*

Tyvärr så råkade jag sola liiite för länge på mage så jag har bränt hela baksidan... Gör skitont att sitta och är as röd där... Mycket vackert faktiskt!

Juste, har även hunnit gå en timme längst strandpromenaden med mjukglassen i handen. Det var faktiskt jättemånga ute och gick precis samtidigt, tillexempel en pappa och hans dotter på ca 6 år som satte sig och kissade mitt på gångvägen... Det var nååågot äckligt.  

Suddig bikini bild och en skabbig röd Linnéa idag!

Jag och vovven och sedan jag och syrran!

Skapa flashcards