Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Linnéa - 17 augusti 2011 21:40

Wooooho, nu är det bestämt att jag ska följa med Anna och hennes familj på kräftskiva på en mysig Ö i Mälaren! Jag var ute med dem tidigare i år och det var jätteskoj, så detta ska verkligen bli kul det oxå!

Hoppas inte mördar-myggorna finns kvar på ön... Förra gången svullnade min fot upp hur mycket som helst!

Förra gången vi var ute!

Av Linnéa - 17 augusti 2011 18:45

Chimya, Såfia och Älinah!

Snart börjar ju skolan igen. *Längtar inte* Men veckan efter åker vi till Falun igen för att ha slöjd m.m Då på hemkunskapen måste man dela upp sig två och två för att laga en trerättersmiddag. Så nu har jag och Kimya planerat att göra tillsammans! Eftersom att hon är vegetarian ska vi nog klura ut någon god maträtt att göra!

Av Linnéa - 17 augusti 2011 17:20

Hehe oj, glömde att blogga där lite.. Men är tillbaka nu! Sedan sist har inte så mycket hänt, typ träffat farmor och farfar. Igår var jag med Dennis igen oxå!

Men idag har jag spenderat många timmar med Anna igen! Vi bestämde oss för att vara i stan denna gång och gick runt som två tanter och pratade. Det mest gammal modiga vi gjorde var att sätta oss på en bänk och bara prata! *mohaha*

Sedan käkade vi självklart Thaimat från Spicy Hot!

Man känner sig inte alls blek brevid pepparkakan, inte alls...

Skapa flashcards