Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Linnéa - 5 mars 2010 20:21

Här kommer några bilder som min kompis,  Nojjan tog! :D

Mina kommer kommer väl sen... tror jag ;)


            


omgeeeeee.. JAG VILL TEBAX. och uppleva allting igen <3

Av Linnéa - 5 mars 2010 18:16

Asså guh!

Det var helt faaaantastiskt! <3

Man kan faktiskt inte beskriva med ord hur jag kände! :'o Det var så fiiiint! <3

Favorit låten live måste juh varit "Hey you" & "Monsoon". :D

OCH "ZOOM INTO ME"! När Tom spelade på ett brinnande piano!

Men jag äääälskade hur Bill snackade med oss, och log när han blev så överraskad över att vi skrek så mycket! Även fast vi bara var 6.000 st där!

Och en kompis kusin fick Georgs vattenflaska! Så jag fick hälla ut små droppar av vatten som Georg baciller lixxom fanns på! OMG

Och jag köppte 2 stora planscher och 1 as fin tröjja på Bill! :D

OMG <3 Bilder / Videos kommer sen ;)<3


Och nyss hade Mirre&Kenza en till live chatt.. och en en gång svara de på 2 av mina frågor (Y) YEY. :D



Skapa flashcards