Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Linnéa - 27 mars 2010 21:52

Nu har jag färgat håret... AS BLONT.

Så nu blir jag och Älinah tvillingar? ;)

Men shit vad jag kommer dö när jag ser mig i spegeln imorgon!

Måste köpa silver schampo så det ser liiiite mer verkligt ut.

Bilder kommer imorgon :)


   <--- Såååå blont typ.. Omg D:

Av Linnéa - 27 mars 2010 17:40

 Det är juh nästan ett måste!

Asså jag tycker fortfarande att det är as coolt att typ alla kommer släcka / dämpa ljusen samtidigt! :D

           

Så frågan är: Kommer du hjälpa till och spara energi ? :D

Av Linnéa - 27 mars 2010 15:49

Och med lite menar jag faktiskt liiiite, lite... Så jag vet inte änns varför jag tog upp det! :'3

Men jag var iallafall på stan med min pappa *omg* och fika + köpte lite..

Det var sjuukt mycket folk, som vanligt så bara efter 1 ½ timme stack vi och hyrde filmen "Bring it on". Så jag kollar lite halvt på den nu, men den verka inte så bra >_>

Här är det iallafall:

  

1 vanligt svart linne, Hårspray, Hårfärger, New moon - blu-ray, USB minne 4gb.


Och det var igentligen inte meningen att jag skulle köpa SÅÅÅ blond färg, men vi får se hur det blir. ;)




Ovido - Quiz & Flashcards