Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linnéa - 9 mars 2010 23:44

Btw, jag har hemstudiedag imorgon!

Är då inte heeelt ledigt... Eftersom vi har någon slags läxa om tvättmedel och sånt..

Men man får sova hur länge man vill och vara hemma! *yeyyy*

Av Linnéa - 9 mars 2010 21:19

  Usch, idag tog jag alltså det äckliga blodprovet!

Vi åkte till nått sjukhus jag inte varit på förut och det var JÄTTE äckligt där! Eller det var egentligen för att jag satt nära en gubbe som hostade jätte mycket! EUW,


Nu är jag hemma hoss pappa och Killen ville så gärna ta lite pics med mig (A)

Så här har ni ett av dem. :*

       As fint punkt inte XD

Men jag bjuder på den iallafall (y)



Snart börjar den där "cougar town" som jag ska kolla på.

hahah den verkar fett kul! ;)               

Av Linnéa - 9 mars 2010 08:17

Hahah usch på det. Nejmen, jag är jätte trött ju!

Vi börjar om 10 - 15 minuter >___<

Thiihhi, fast jag går juh på en friskola så vi jobbar inte likadant som alla andra :) Så det är chill :*


Men idag vid halv 3 ska jag ta blodprov igen! USCH.

Seriöst jag är jätte rädd för det...


Skapa flashcards