Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Linnéa - 25 mars 2010 19:57

Ida smsade just och hon var heeeelt förstörd!

Hon hade hittat två 8cm långa ormar i hennes akvarium! USSSSCH!

Och sen hade hon låtit hennes pappa städa akvariet och en stund senare hittade hon sin hund leta efter någonting under ett skåp, och gissa vad som låg där under?!

Jaao, en orm! OMG. Jag skulle dött.. D:

Av Linnéa - 25 mars 2010 19:08

Idag har jag faktiskt varit fett duktig och jobbat som fan!

Så imorgon kommer jag nog kunna redovisa i svenskan! Awwwwesome (Y)

Meh jag har mest varit med Elin idag! :D Och Älinah, Ida, Sara och Paoww, yey.

Sen på eftermiddagen stannade jag kvar för att göra nått prov >_< Gah,


Och jao, jag var hos den dära psykologen och hon stod typ och rita på någonting medan hon ville att jag skulle prata!?


Men iallafall ska jag vara duktig och jobba liiiite innan Vampire Diaries börjar!
                

Av Linnéa - 25 mars 2010 08:00

Sassa är sjuk idag! Och jag vet inte om min älskade Älinah kommer heller, hon åkter ju hem igår... :/<3

Fast även fast Elin var borta igår hon med så skulle hon komma hit iallafall!

Woooohow!

Hon är min hjälte för dagen.


Sen måste jag sitta kvar här för att jag ska göra röd/svart provet i Biologi som jag missa förra veckan. >___<

Occh sen kommer pappa och hämtar mig, för jag ska till den jävla psykologen igen. Gaaah   

Skapa flashcards