Alla inlägg den 10 september 2010

Av Linnéa - 10 september 2010 23:19

Alltså jag är så himla trött just nu så ni anar inte! Faktiskt så ska jag gå och lägga mig nu... Efter att jag kikat igenom dagens Klick!

Mohaha - hon Helena Puhakka ifrån Ensam mamma söker har använt Barbie drogen. Fy skäms! ;)

          

Lite skillnad...? På framsidan till Klick! ser hon ut att vara 20 år äldre än på den "vanliga" bilden...


Lovar bättre uppdatering imorgon. Puss hej! <3

Av Linnéa - 10 september 2010 18:52

Hejj bloggen! Idag inträffade ju den värsta skoldagen i mitt liv typ - men jag klarade mig och fick MVG på alla de små politik-seminariumerna! :D

Efter skolan så hängde jag med Ida hem. Första gången jag var hemma hos hennes pappa faktiskt... Och vi har väl inte gjort något speciellt. Förutom att vi snackade med någon snygg&känd spansk DJ som skulle ge oss VIP biljetter till hans Sverige-spelning! *wohooo*

Så att min dag har ju varit rätt nice iallafall! :)


Nu ska jag faktiskt sätta mig framför tv'n och kolla på Eclipse!   


Skapa flashcards