Alla inlägg den 12 september 2010

Av Linnéa - 12 september 2010 20:19

Jag hoppas att alla av er har hört talas om Sebastian Krantz! Han killen som först var med i Talang 2008 och nu också gick vidare till slutaudition i Idol 2010?


Saken är den att jag för ett tag sedan knappt visste vem han var - och hade en bra låt av honom på mobilen som jag råkade radera - och nu när jag vill ha tillbaka låten så har jag ingen aning om vad den heter!

Här har vi en söt bild på ungen när han var 14 år.

 

Visste ni att han fortfarande sminkar sig varje dag? (:

Av Linnéa - 12 september 2010 19:47

Min pappa var nyss och hämtade pizza och någon kebabrulle till mig... Så nu ska jag alltså trycka i mig skräpmat... Mysigt?

Och jag kommer absolut inte orka hela! Seriöst - den är ju dubbel så stor som min tallrik. 

Av Linnéa - 12 september 2010 18:27

Alltså jag vet inte vad det är för fel på mig - men jag har haft konstant huvudvärk nu i flera dagar. Det kan ju bero på att jag sitter rätt mycket vid datorn, fast jag tror inte det. Eftersom att det är värst när jag är i skolan / på ställen där många pratar.


Så jag ska nog krypa ner i soffan och slötitta på någon film...

  

Av Linnéa - 12 september 2010 17:56

Det var inte lika illa som jag förutspått hemma på det lilla släktkalaset... Men det var fortfranade rätt tråkigt. Vi fikade och pratade en massa bara, så jag skulle lätt kunnat haft det roligare någon annanstans.

Men iallafall så ska jag kolla igenom lite bloggar nu... Som alltid.

Och imorgon blir det ju skola igen. Hallå - vart försvinner helgerna egentligen?! 


 

Cute bild på hur Bill och Tom Kaulitz skulle se ut utan hår. Ser ni vem som är vem? ;) 

Av Linnéa - 12 september 2010 14:13

Nu sitter naglarna som de ska och jag ska kila iväg till min pappas tjej... Hennes son (a.k.a min låtsas brosha) fyller nämligen 16, och det ska vi fira.

Är tillbaka om några timmar!

Av Linnéa - 12 september 2010 12:45

Precis som rubriken säger - så ska jag faktiskt sätta på mina lösnaglar som jag köpte för några dager sedan, nu.

Det var väldigt länge sedan jag använde det och eftersom att jag bitit ner mina egna naglar så kommer jag knappt ihåg hur det känns att ha långa naglar...

Så söta dem är med nail stickers på! :)

Av Linnéa - 12 september 2010 11:17

God morgon allesammans! Faktiskt så vaknade jag runt 10 idag, men gick inte upp ur sängen förrens nu...

Min katt Killen ligger just nu och sover i min lilla klädhög på golvet. Han är vit och de flesta av kläderna där är svarta. Så snacka om att det kommer finnas katthår där när han går!


Jag vet faktiskt inte vad som ska hända i mitt liv den här dagen... Men härnäst ska jag iallafall ta mig en dusch! (;

Ovido - Quiz & Flashcards