Alla inlägg den 16 september 2010

Av Linnéa - 16 september 2010 20:44

Nu har även mormor och morfar joinat varat lilla gäng och deras två golden's är riktigt hyper nu!

  

Bilder från i sommras. Lika va?


Kollar på idol nu också... Men Har inte riktigt hittat min favorit än.

 


Av Linnéa - 16 september 2010 17:18

Vi har faktiskt fått storbesök nu ifrån Skåne!

Mitt lilla fadderbarn och kusin Johanna + hennes föräldrar har kommit ända vägen från Helsingborg för att hälsa på oss. Snart kommer även mormor och morfar med deras två hundar och då lär det bli kaos! ;)

  


Av Linnéa - 16 september 2010 16:09

Hemma igen efter en lååång dag i skolan. Har faktiskt redovisat hela politik-grejen nu... Och fick MVG. Så det är bevisat - jag kan allting om politik och EU nu! ;)


Sedan har jag mest varit med Elin och Elina, vilket har varit massa kul även fast vi inte gjort någonting...

Mihi Elina och jag för några dagar sedan.

Skapa flashcards