Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Linnéa - 1 juni 2010 19:15

Alltså någonting jag absolut inte förstår mig på när det gäller Kissie är att hon HELA tiden redigerar / photoshopar sina bilder. Visst, hon kanske tycker att hennes hud är ful och gropig (som den är) och det är väl okej, men vad är vittsen med att redigera bort halva sin kropp om man ändå inte gör det på ett bra sätt och slarvar?

Här är bara några av de senaste sakerna hon fixat under de här bilderna som kom ut för bara några minuter sedan;

  

Av Linnéa - 1 juni 2010 18:40

Gissa vad som stod i ett sms ifrån min mamma jag fick idag? ;D

Jo att min morbror snart ska bli pappa för första gången! Han och hans tjej är på BB just nu och väntar... Haha! Så det blir alltså min första kusin! :O

Jag hoppas att det blir en sådan här liten sak;

  

Av Linnéa - 1 juni 2010 17:00

Asså herregud vad snabbt tiden går nu!? Om den ska fortsätta såhär så kommer ju sommaren vara över innan man änns märkt av den... Thihihi nästan iallafall!


Men idag så har jag iallafall redovisat i musik om takter och sånt! MVG här! :D

Sedan har jag mest setat med Elin och faktiskt pluggat. Men tillslut blev jag riktigt trött och orkade inte mer...


Oh, jag MÅSTE få berätta - att på bussen hem så åkte jag med "damp bussen" igen som slutar att fungera hela tiden. Tillslut blev busschaffören så arg så han typ skrek "JÄVLA BUSS! JAG HATAR DE HÄR BUSSARNA!!!" Hahaha det var rätt läskigt...

  

Ovido - Quiz & Flashcards