Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Linnéa - 8 juli 2011 21:29

För några dagar sedan när jag hälsade på Johanna passade vi även på att sticka in näsan i mini Ullared som låg längst vägen. Om jag säger "Bo Ohlsson" så kan ni ju på ett ungefär föreställa er hur mycket bonde prylar där fanns! ;)

Nejdå, jag hittade faktiskt två tröjor som jag även köpte;

En, tjaa vad ska vi kalla den...? Typ t-shirt över tröja? Ska såklart inte gå runt endast iklädd den som bild nr 2 visar!

Och sedan eftersom att jag älskar hoodies kunde jag inte låta bli att köpa en rosa-vit-randig en!

Av Linnéa - 8 juli 2011 17:45

Denna gången lurar jag er inte - jag var i Danmark idag! Eftersom att det regnade hela tiden fick vi ingen mysig promenad genom staden Helsingör som vi brukar, utan ett raskt springande mellan butikerna!

Fast jag köpte typ inget, bara en present till Sassa som fyller år dagen till ära! *mohaha*

Jag på färjan över sundet.

Älskar deras röda korv, så käkade såklart Pölse till lunch!

Sedan var jag tvungen att köpa mig en chokladbit på vägen hem... Man får inte bryta traditionerna!

Ovido - Quiz & Flashcards