Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Dina facebook kompisar!

Av Linnéa - 28 april 2012 21:23

FACEBOOK 'KARAKTÄRER'

ALLA har minst en av dessa bland sina facebook vänner!


1) "Smygaren" - Skriver aldrig nåt eller kommenterar dina inlägg, men läser allt, och kan möjligtvis referera till dina inlägg när ni träffas i verkligheten.

2) "Hyenan" - Säger aldrig nåt alls, bara *ASG* eller *OMG* åt allt.

3) "Fröken Populär" - Har 4367 vänner av ingen speciell anledning.

4) "Spelmissbrukaren" - Spelar Words With Friends, Mafia Wars, skördar, bakar kakor och skit, etc., HELA DAGARNA.

5) "Profeten" - Alla inlägg refererar till Gud eller Jesus.

6) "Tjuven" - Stjäl statusar och inlägg och kommer med all sannolikhet stjäla denna.

7) "Cynikern" - Hatar livet och allt i det, genomsyrar varje inlägg de gör.

8) "Samlaren" - Skriver inget heller, men går med i alla grupper och gillar all skit de hittar.

9) "Marknadsföraren" - Skickar alltid en massa inbjudningar som du till sist bara slänger eller ignorerar.

10) "Gillaren" - Säger nästan aldrig nåt, gillar bara vartenda inlägg.

11) "Den hatade" - Varje inlägg handlar om att någon hatar dem, och de svär på att någon försöker förstöra deras liv. Alla negativa inlägg de läser handlar om just dem.

12) "Anti-stavningskontroll" - Den här personen skulle må bra av lite rättsstavning, och ibland mår du dåligt när du tänker på dem för du vet inte om de bara skrivit för snabbt eller om de verkligen inte kan stava.

13) "Den mystiska" - Denna personen skriver alltid "Jag kan inte tro det är sant!", eller "De kommer få mig att bryta samman idag!", i hopp om att du ska fråga vad som hänt, eller vad som är fel...men de berättar aldrig vad som hänt ändå.

14) "Umpa umpa" - Denna personen försöker hela tiden vara lustig men är det aldrig.

15) "Nyhetsuppläsaren" - Uppdaterar ALLTID om allt de gör och med vem, oavsett hur godtyckligt det må vara.

16) "Tuppen" - Känner att det är deras jobb att säga "Godmorgon" till Facebook varje morgon oavsett vad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 23 september 2012 22:02


Hejsan allihopa som fortfarande hittar till denna blogg. Jag har tröttnat på denna sida och vill börja om på nytt igen. Så jag har faktiskt dissat bloggplatset och bytit till devote.se! Ni kan fortsätta följa mitt skrivande häääär!!   Ses vi där...

Av Linnéa - 21 juli 2012 16:50


Idag hade jag så himla tråkigt här hemma att jag faktiskt tog initiativet att möblera om mitt lilla rum. Blev mycket ljusare och luftigare så blev rätt nöjd! Tog ingen bild innan så ni kan inte jämföra resultatet, mohaha! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 18:35

Jag som inte är nån kaffemänniska blev helt kär i denna underbara dryck - kaffeslush! Det är som en gräddig isdricka med kaffesmak, aaaaapgod!...

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05


Nu har vi vinkat småttingarna hejdå och jag sitter kvar här med Hälge i knät! Blev ingen shopping alls här för min del. *wooops* men ska snart hit igen så det gör inget! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 12:55

Är i Sthlm även idag eftersom vi hade skräckfilms maraton inatt.. jag som blir så sjukt rädd när jag kollar skräckisar... Men idag är det tänkt att vi ska träffa Hälges chiuahua-syskon, söta små varelser det där! Här kommer även en suddig outfit...

Ovido - Quiz & Flashcards