Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Linnéa - 26 januari 2012 19:55

Sitter och kollar på veckans avsnitt av Sofias Änglar eftersom att det är min gamla klasskompis Filips familj dem hjälper! Tycker sånna här program är jättesöta och man blir extra rörd när man faktiskt vet vilka personerna är!

Av Linnéa - 26 januari 2012 17:40

Haha Elin och jag hade kul när vi läste igenom den kemi-labb som ska göras nästa vecka!

Av Linnéa - 26 januari 2012 13:30

Eftersom att jag heter Linnéa var det rätt självklart.. Men vart kommer Evita ifrån?

Jag heter faktiskt det i mellannamn då mina föräldrar lekte med min mormor (Eva) och min farmor (Anita)'s namn. Ev(a) + (An)ita = Evita. Så enda sedan mitt första msnkonto har jag använt mig av Linnea och Evita på olika sätt, så det tillslut blivit mitt nickname! Fast oroa er inte, det är inget smeknamn så blir inte kallad för det på riktigt!

Ovido - Quiz & Flashcards