Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Linnéa - 21 maj 2012 21:02

Har som en skoluppgift att skriva en egen låt (text, musik, noter) + framföra den + sjunga en annan låt, som tydligen ska redovisas imorgon morgon! *panik* Så nu sitter jag och övar förfullt på texter och melodier... Det är sjukt svårt och jag känner hur jag nu kan hälsa mitt MVG i Musik hejdå redan nu! :(

En gitarrbild ur arkivet.

Av Linnéa - 21 maj 2012 20:18

Nu är jag hemma efter flera dagars tid i mitt sommarparadis! Klämde till och med några timmar då jag bara låg och stekte, inte för att resultatet syns särskilt bra... Träffade även min lilla kuzze som blivit så stor sedan jag senast träffade henne. Nu sprang hon runt förfullt och snacka skånska och skrattade, så söt!

Jag längtar redan tillbaka och kommer inte få åka dit fören i slutet av Juli... *buhu*

Fick hem ett par nya svarta skor från dagen jag var på Familia!

Ovido - Quiz & Flashcards