Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Linnéa - 9 oktober 2011 17:26

Var tvungen att ta en snabb tripp till stan idag för att skaffa mig en ny strömkabel... Stella, våran vimsiga kisse hade nämligen bitit sönder min.

 

Nu är det hög tid att börja packa inför ännu en mamma vecka!

Av Linnéa - 9 oktober 2011 13:24

Nu har de hemska bilderna kommit. USCH säger jag bara. Inte alls nöjd med detta års resultat. Här har vi iallafall min klass! Vad några vi ser ut att vara förresten... :3

Av Linnéa - 9 oktober 2011 13:16

Yeah så vi hade en trevlig kväll igår. Och eftersom att min ena farbror nyligen kom hem från New York hade han med sig smink från Victoria Secret till mej!

Bland annat dessa läppglans.


Nu har jag kommit in i något slags "plugg-flyt" så sitter och skriver på min berättelse i Svenska nu. Höhö, kul dag detta kommer bli!

Ovido - Quiz & Flashcards