Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Linnéa - 19 oktober 2011 19:44

Här någon dag måste jag tvinga med pappa ut på en shoppingrunda. Måste ha en ny vinterjacka! Men är så harig, så ska nog köra på en svart eller röd jacka i vinter!

Något i denhär stilen hade jag tänkt!

Av Linnéa - 19 oktober 2011 19:10

Alltså ibland förstår jag mig inte på mina såkallade föräldrar. Det verkar som om de båda blivit smittade av något hemskt svampvirus som får dem att älska att både plocka och äta svamp... Än så länge går det bra, men som det ser ut i deras förråd så kommer jag ha tröttat innan veckan är slut!

Av Linnéa - 19 oktober 2011 18:22

Okej jag erkänner. Jag gillar den.

Av Linnéa - 19 oktober 2011 18:13

Idag var jag och mamma till gymnasiemässan och checkade läget... så himla läskigt att det snart är dags att välja. Men nu har jag iallafall en aning om vad jag vill gå! Nånting som är högskoleförberedande innom Samhäll. Typ media, journalistik eller juridik.

Imorgon ska vi även dit med skolan, så jag, Elin och Sassa ska leka tanter och fråga exakt allting! *hähä*

Av Linnéa - 19 oktober 2011 17:59

Min lilla kusin Johanna var ju här för några veckor sedan och har äntligen pallat ladda över bilderna nu!

Saknar henne redan och det är helt sjukt hur snabbt barn växer. Jag menar, hon kan redan gå och snacka typ... Känns som att vi måste hänga med lite mer nu, annars kommer jag ju bli chockad nästa gång vi ses när hon springer runt med en egen Iphone och sånt! ;)

Det börjas i tidig ålder!

Av Linnéa - 19 oktober 2011 15:15

Gissa vad jag gjorde idag, utan att läsa rubriken?

Jo vi hade livräddning på idrotten och skulle simma sjuuuukt långt. Dessutom var vi tvugna att "rädda" den äckliga oranga dockan från botten. Han är så läskig, med sina stora stirriga ögon och sitt hånleende. Man vill ju bara låta honom ligga kvar där på djupet och simma tillbaka till ytan igen!

Ovido - Quiz & Flashcards