Alla inlägg den 3 november 2011

Av Linnéa - 3 november 2011 22:34

Ska ut på stan och köpa "nödvändiga" saker imorgon... Så vinterjacka, vinterskor och en ny webbkamera är vad jag behöver denna gång. Dock så finns det absolut inga fina skor ute i butikerna nu, så jag får verkligen inte hoppas på för mycket...

Av Linnéa - 3 november 2011 21:45

Yeah, glömde ju berätta att vi fick träffa Rihanna iallafall. En något mer stillsam och tystare version av henne... Men iallafall! ;D

Av Linnéa - 3 november 2011 13:20

Våran dag i text och bild:

Det första vi råkade ut för på våran resa var att vi visst fick sitta på tåget - men i en trapp! Det var lite skakigt och blev tråkigt, så vissa av oss sov *host Anna*, medan vi andra glodde ut och pekade på fula saker genom fönstret!

 

Turistfoton for the win!

 

Är kär i "frozen yoghurt", även kallad yoghurtglass! Definitivt ett måste från och med nu, vid varje Stockholms besök!

Vi hann knappt kolla i några affärer... Men här är vi i provrummet på weekday!

På plats i Globen efter en smidig tunnelbane resa!

Glada flickor innan vi visste...

Vi alla ville ha en liten souvenir så vi köpte varsitt halsband! Loud - by Rihanna.


När den fula gubben kom ut på scenen och sa att han hade "riktigt dåliga nyheter". Trodde jag först att han drev, men icke. Som tur var kom Annas pappa inte långt efter och hämtade oss. Innan det hann jag även träffa Nichlas och Martin en snabbis, eftersom att de också skulle vart på konserten!

Av Linnéa - 3 november 2011 13:01

Känner mig jättedepp idag. Undra varför? Har ingen lust att göra någonting annat än att bara sova bort hela dagen. Så det är precis vad jag tänker göra. Ta mig en rejäääl slappardag och inte göra någonting! Men för er som är lite piggare än mig kan ju lyssna på min favvo låt;

Hehe, gick runt och sjung "I'm sexy and I know it, UNTZ UNTZ UNTZ" hela gårdagen medan Anna drog sina ":PPPP" skämt... Stackars Mathilda!


Ovido - Quiz & Flashcards