Alla inlägg den 14 november 2011

Av Linnéa - 14 november 2011 18:25

Jaa har blivit tvingad att blogga nu... Så vad har hänt sen sist? Grejen är att jag inte har några nya spännande nyheter, utan mitt liv rullar på i sin långsamma vanliga takt. MycketMeraMest tänker man på skolan eftersom att det inte alls är långt kvar innan man måste bestämma sig för vilket gymnasie som ska väljas. Gah, man får ju panik av bara tanken av hur mycket det finns att välja mellan...

Men jaja, nu ska jag iallafall fortsätta med att göra ingenting enda till de serverar mig mat i mitt hus! ;D

äääälskar effekterna på min cam!

Av Linnéa - 14 november 2011 18:21

Jag är lite kär i denna låt. Ida presenterade mig för den för flera veckor sedan, men har inte fattat hur bra den är förrens nu! Bruno Mars sjunger ju bra som få, så man är ju inte förvånad över att det är ju hans låt som fastnar i ens hjärnan!

Ovido - Quiz & Flashcards