Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Linnéa - 7 februari 2011 20:00

oh yes, äntligen är mitt favvo program på tv igen!

  

Av Linnéa - 7 februari 2011 18:19

Skoldagen idag var rätt jobbig... Skulle ju redovisa en massa - men jag är så lat så jag skjuter alltid upp det! Får göra det imorgon istället.

Ida tog med sig barnboken "Fnissarnas hämnd" till skolan som jag minns vi hade högläsning ur i 2:an! Då förstod jag ingenting av boken men nu garvade jag så jag höll på att dö! Älskar sån barnslig och tråkig humor... Så läs den om ni också vill skratta! ;)  

Av Linnéa - 7 februari 2011 13:45

Igår fick jag äntligen hem mina nya rosa converse! De är som sagt köpta på en sportbutik i Thailand - så dem är äkta. Det var ju egentligen meningen att min farbror skulle köpa skor med mönster till mig, men han hittade inga så istället köpte han ett par rosa!

Framdelen på skon är mycket rundare än mina andra converse - annars är de identiska till formen! ;)

Av Linnéa - 7 februari 2011 09:45

Igårkväll innan läggdags kollade jag snabbt in min besökstatestik och fick en liten chock. Då var det nämligen 110 unika besökare som nosat sig in på bloggen den dagen - utan att jag har någon aning om varför/hur?

Jag skrev ju knappast om någonting speciellt så jag förstår inte hur så många kollade?

Förut under våren/sommaren 2010 hade jag mellan 30 - 300 unika läsare per dag, men nu under hösten/vintern var jag ju välidgt slarvig med bloggen och statestiken sjönk.

Men men - Jag hoppas att ni som kom igår fortsätter att läsa och kommenterar en massa! ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards