Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Linnéa - 26 februari 2011 23:55

Alltså, "the social network" var bra. Lite krånglig, men verkligen sevärd och intressant! Hade ingen aning om varken vem skaparen var eller hur facebook kunde bli så stort. Men nu vet jag och det är din tur att ta reda på det!!

  

Av Linnéa - 26 februari 2011 18:14

Ikväll ska jag kolla på "The Social Network", filmen som handlar om Facebook's uppkomst. Jag tycker den verkar hur usel som helst - men ska ge den en chans eftersom att den fått oerhört bra reccensioner!   

Av Linnéa - 26 februari 2011 17:15

Läppglanset jag köpte idag har inte exakt samma funktioner som vanliga läppglans. Den här "Pump 'n Plump XXL" från isadora sväller upp läpparna en aning så att dem ser större ut! Jag har precis tagit på mig deto ch ska se om det fungerar på mig med. Rätt kul att kunna förstora läpparna utan sprutor och ingrepp! ;D

169 kr - Kicks.

Av Linnéa - 26 februari 2011 16:13

Det blidde inte mycket på stan, köpte mig själv ett läppglas och kollade på massa mobiler, men köpte ingen. Nu har jag iallafall bestämt att jag ska köpa en HTC Wildfire, men när vet jag inte... Jag vill ha en vit - men är rädd och jag och Älinah kommer blända ihop våra då så jag kan lika gärna köpa en mocka-färgad! :)

Och gud vilket dåligt utbud det är på vårens skor... Antagligen har inte alla kommit än, så jag ska ner och köpa senare! Passade även på att beställa ett par vita Converse från min farbror som är i Thailand igen, men vet då inte när jag får dem.

  

Av Linnéa - 26 februari 2011 11:52

Snart är det dags att sätta sig i bilen för jag ska ner på stan på mobiljaktsspaning och även present till Anna som fyller år nästa vecka! Får se om jag tar vägarna förbi någon skoaffär och kan skaffa mig lite vårskor också...! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards