Alla inlägg den 7 april 2011

Av Linnéa - 7 april 2011 21:04

Har inte berättat detta på bloggen ännu - men jag ska flytta! (förklarar mer imorgon.)

Iallafall finns våran nuvarande lägenhet ute på hemnet nu så jag tänkte visa några bilder som de tagit på den.   Mitt lilla rum!

 

Hallen.    Vardagsrummet.

Stora badrummet. 

 

Planlösningen.

Av Linnéa - 7 april 2011 20:52

I tisdags kom min farmor och farfar hem från en lång semester i USA. Idag fick jag äntligen träffa dem igen! De såg ut som pepparkakor, så man skämdes lite när man stod brevid dem eftersom jagsjälv är så blek.

Iallafall så hade de med sig lite saker till mig och min syster, fick dessa två söta turisttröjorna och en massa amerikanskt godis!


 

Av Linnéa - 7 april 2011 20:27

Okej, nu är jag tillbaka på riktigt igen!

I söndags när jag lovade att jag faktiskt skulle bli aktiv, var jag med Anna istället! Vi fick något ryck och tog fram hennes gamla Monopol! Såå där satt vi som små nördar och körde i timmar. Älskade det som liten så det var jätteskoj att köra det igen!

Och för första gången någonsin (jag skojar inte) vann jag över henne, och hade inga skulder under hela omgången!Ett grattis kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards