Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linnéa - 8 april 2011 20:06

Jag är nu påväg efter en ny skinnjacka (dock inte äkta) och fick en rabattkod av en kompis till Cubus som jag tänkte dela med mig av:


Sms:a "Cubus" till 71747 - så får du ett sms där du får -30%  på valfritt plagg. Det gäller ända till den 17 april! Glöm inte att visa upp smset vid kassan också.

   Utbudet på skinnjackor är lååågt i affärerna nu alltså!

Av Linnéa - 8 april 2011 17:04

Denna fredag har varit väldigt stressig i skolan. Var tvungen att bli klar och lämna in en massa tråkiga saker! MEN NU ÄR JAG HEMMA OCH DET ÄR ÄNTLIGEN HELG!

Ikväll blir det bara till att softa hemma i soffan, eftersom att jag har både mag- och huvudont! Buhu.


Just nu sitter jag och syrran i min säng och skickar låtar till varandra. Tack vare Anna så är jag helt förälskad i Jasmine Villegas's grymma låt "All These Boys":

Av Linnéa - 8 april 2011 10:45

Känns som att jag måste berätta lite om veckan som varit...

I tisdags följde jag med Sassa hem för att plugga! (Alltså geekroom som vi kallar det när man sitter och pluggar som nördar i ett rum.) Det har aldrig inträffat förut - att jag faktiskt kunnat plugga på fritiden hos en kompis. Så det var verkligen på tiden!

På bild nummer 1, ville såklart Sassas söta hund Peppe vara huvudrollen!


Dagen efter åkte jag hem till mamma för min mormor + hennes två hundar åkte hela vägen från Helsingborg för att hälsa på oss här uppe!

Yngsta vovven, Diezel med en go' pinne!

Ovido - Quiz & Flashcards