Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Linnéa - 3 augusti 2010 22:49

Sådär ja! Nu är Lina hemma igen. Har ju varit med henne en hel del timmar idag! Tillexempel så gick vi en runda runt min by. Varken jag eller hon har varit där på evigheter... Och tog en tripp förbi ICA! Gissa vad vi köpte?

  

Det är alltså en DRAKFRUKT! (hur ballt låter inte det!?)


Sedan var vi hemma och snackade om allting som hänt när vi varit ifrån varandra så länge! Mycket, mycket roligt faktiskt!

     

Av Linnéa - 3 augusti 2010 16:15


  

Av Linnéa - 3 augusti 2010 13:33

Jag har sååå tråkigt nu! Det finns inga roliga inne på msn - och Lina har inte dykt upp än... Får väl kolla in random bloggar under tiden.

MIHI som sagt så ska jag vara med Lina idag! *woho* Har inte träffat flickan sedan jag var i Kiruna sist - vilket var förra påsken...  :( Vädret är ju inte på topp just nu så vi får väl se vad i ska hitta på när hon kommer.

Oh yeah för en sådan seriös cam bild! Axlarna vid öronen vettuu'! ;)

Av Linnéa - 3 augusti 2010 02:34

Jag är så uttråkad och trött men ändå så kan jag inte sova! Här sitter man uppe halv 3 på natten och snackar med random människor. Socialt liv, huh? ELLER INTE.

Men iallafall så har jag någonting att se fram emot denna dag. Nämligen Lina! Ingen aning om vad vi ska hitta på - men vi ska hålla oss innom min lilla bys gränser iallafall!

            

Hur söt är inte Tom Kaulitz på en skala! GAH <3

Ovido - Quiz & Flashcards