Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Linnéa - 4 augusti 2010 23:43

Ber så mycket om ursäkt för dålig uppdatering idag. Min kamera laddade ur så kunde inte ladda över bilder...

Mahah - men idah firade jag min gamel mormor som just fyllt 90 år! Eller fira och fira - vi svängde förbi deras hus och jag käkade upp alla deras körsbär! 

                  

En ytters ful bild på mig, i deras trädgård... JAG SER UT SOM EN DVÄRG!?


Av Linnéa - 4 augusti 2010 15:32

Hejjjsan allesammans! Nu är det såhär att jag nästan sitter och bölar till serien "Anne på Grönkulla"! *ASGARV* Nejmen min lillasyster satte i en sådan dvd och jag blev genast fast vid tv'n.

                             


Senare idag hade jag tänkt att besöka min gammel mormor som nyligen fyllt90 år. Så dagen till ära bär jag en förvirrande klänning!

Ovido - Quiz & Flashcards