Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Linnéa - 24 augusti 2010 19:15

Gissa vad jag gjorde idag då? Jag var hos tandläkaren!!! Usch det är bland det värsta jag vet och jag har nojat inför den situvationen hel sommaren eftersom jag varit fast beslutsam om att mitt första hål antagligen bildats.

Men jag hade tack och lov fel - inga hål fanns och tandläkaren berömde mig gång på gång för att jag hade fina tänder! :D

  

Av Linnéa - 24 augusti 2010 17:39

Förlåt för att det inte ploppat upp några inlägg idag - men har helt enkelt inte haft tid.

Idag var det som sagt skolfoto på min skola... Jag hade på mig helt vanliga kläder! Jätte tråkig klädsel egentligen men jag pallar göra mig till för att bara ta ett litet foto.

När jag, Sassa, Elin och Elina senare satt och åt kom fotografen och ville ta en bild på oss... Jag blev helt förskräckt och tackade faktiskt nej. Mohaha isåfall skulle vi hamnat på första sidan i skolkatalogen = INTE KUL!         

OLD PICS! Först på mig med brunt hår och Älina! På bild nummer två försöker Sassa skjuta mig med en handpistol! :(

Ovido - Quiz & Flashcards