Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Linnéa - 12 augusti 2010 20:12

Mohaha... Nej faktiskt så fick vi lugna kräftor att äta. Döda som de var...

Egentligen - vad är vittsen med att äta kräftor? Det är så lite mat på dem oc det ÄR faktiskt rätt äckligt! :(

Blir inga bilder eftersom att händerna mina var så kladdiga efter det hemska saltsmakande spadet som de små djuren låg i. *hehe*

                                 

Av Linnéa - 12 augusti 2010 18:55

Hej igen! Nu är jag faktiskt hemma hos mamma och ska ge hennes kräftor en chans!


Dagen har varit rätt bra eftersom att farmor och farfar tog med mig till fiket "Englaro". Mohaha där testade jag att äta en av deras räksmörgåsar. Jag orkade knappast hela för att den var så stor... Men god var den iallafall!

             

                 

Av Linnéa - 12 augusti 2010 12:26

Godmorgon på er! När jag tog upp internet nyss så såg jag de nya "chockerande bilderna" på hur smal Victoria Silvstedt blivit under sommaren. Och HAHA - visst hon är smal men knappast anorexia smal...


Idag ska jag iallafall vara social med min farmor och farfar! Mohaha och senare så kanske jag ska hem till min mamma på kräftskiva... Vi får se! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards